Woh, zonde dat er zoveel mensen afzeggen zeg! Vind het echt zwaar balen dat ik moet werken ): Ze geven wel prachtig weer op! Dus das dan nog een pluspunt voor jullie
en een reden voor mij om nog harder te balen, zucht.
Helaas, is idd jammer, maar ze beloven mooi weer dus we gaan er een hele leuke dag van maken Wie weet de volgende keer met de afvallers erbij ?
Nemen de modellen ook even een longeerlijn mee ?
ps: Er is trouwens wedstrijd op de locatie, dus zullen we om 11 uur bij onze wagen afspreken ? Zwarte mercedes sprinter, met zijlader en een zilveren paardje met kroon op de zijkanten.
Ja is goed! Wat was het adres ook alweer? Evelien rijdt met ons mee en heb net even een lijstje gemaakt wat wij meenemen. Zijn er overigens prikpaaltjes met rood-wit lint? Anders wil ze haar pony niet graag op een open vlakte longeren.
Kasper wordt al helemaal wakker van een zakje dus komt goed uit.
- ijzer (of iets hards) bakje met steentjes erin wat rammeld. - zweep of stok met plastic zak - brokjes eventueel - paraplu - hengstenketting - longeerlijn - hoofdstel - zadel - en toebehoren zeg maar.
We hebben er zin in, genoeg modellen? Gooi de vrachtwagen nog wel vol hoor als het moet, we hebben ze in alle kleuren en maten hihi. Vanochtend voor Blitz een nieuw hoofdstel gekocht, dan staat ie er extra sjiek op. Worden zijn eerste foto's, ik ben een waardeloze fotograaf en we hebben hem net 2 weken.
obelix
Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-11 19:14
Genoeg modellen
Leuk Esther ,ik ben benieuwd ! Wat voor iets hebben jullie gekocht ?
Audrey,als ze die zelf meeneemt zijn die er,anders niet Adres staat in de mail he ??
Tot hoelaat het duurt weet ik niet,denk halverwege de middag ofzo? Maar kan ook later zijn .
Heb net een uitnodiging voor een van de selectiedagen van Talenten trainings centrum NHB Deurne gehad, nu nog besluiten of ik ga en met welk paard ... zit in een dubio!
Is deze meeting er helemaal bij ingeschoten in mijn planning, had hem netjes in de agenda staan maar nooit meer aan gedacht voor de rest, ik heb nu dus niet de mogelijkheid om te komen. Bij deze wil ik me dus afmelden als fotograaf
Ik wens jullie heel veel plezier jullie hebben in iedergeval onwijs mooi weer!!!
Ik heb de spulletjes voor morgen klaar liggen, incl longeerlijn, hengstenketting etc.
Ik heb in de ochtend eerst nog "even" mn wedstrijddebuut met Marc, helaas kon mijn starttijd niet veel worden vervroegd en kom ik tegen half 11 de ring uit. Ik zal dus om 11 uur wel ongeveer op de parkeerplaats zijn, maar moet nog ff poetsen & setje wisselen. Als dit te lang duurt of om wat voor reden dan ook tegen zit, bel ik wel even waar jullie precies zijn zodat jullie alvast kunnen beginnen terwijl ik Marc nog ff knap maak Vriendinnetje gaat mee naar wedstrijd + shoot dus er wordt alles aan gedaan om er zsm te zijn!!