alleen ik zit met het probleem dat ik bij de ap meestal niet eerder als 10 over weg ben daar dus weet niet hoelaat jullie mij daar op willen halen is mij geen enkel probleem als ik gelijk uit het werk mee ga dus mij maakt het eigenlijk niet uit vind het al heel lief dat ze mij op wil halen en mee mag rijden haha
En als ik nou met Iris en Kristel mee rijd en Leonie en Do met Eline. Dan spreken we af om 5 voor 7 of zo bij de Saporro?
ElineThera
Geplaatst: 25-11-11 22:13
Dat van Bianca kan ook en andersom kan ook maar moet rond 5u in Ewijk zijn dus vandaar dat ik eerst aan leonie dacht, maar maakt me niet zoveel uit. Wat het handigste is! 5 voor 7 voor Sapporo is ook goed
Okee doen we dat, als iedereen het er mee eens is. Dan zorg ik dat ik om half 7 op jullie parkeerplaats ben, Kristel. En een camera is ook wel leuk denk ik?!
Zullen we het dan zo afspreken? Lijkt me net zo makkelijk eigenlijk. Dan ben ik rond half 7 bij jou bij de appie en pik ik van te voren leonie op (als ze het er mee eens is, we zijn iig aan het communiceren)