Deze meeting wil ik wel gewoon bij gaan wonen dus ik stel voor om deze meeting en de eerder geplande meeting voor Vandaag samen te voegen in 1. Degene die naar Vandaag wilden, zouden ook mee naar Vandaag dus goed idee dacht ik.
Mijn voorstel: zaterdag 19-11 om 19.00 uur bij Vandaag zodat Nathalie en Von (?) tegelijkertijd aan kunnen schuiven. Red jij dat ook Mandy?
Hee helemaal top!!! En gaan we dan voor 2 uur of 3 uur? En doen we nog wel wat voor sinterklaas die avond?
Nathazzz
Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-11 21:50
3 uur, en dan is t nog zo om!
En Sinterklaas doen we natuurlijk wel wat aan, maar weet niet of we n spel doen of lootjes? Suprise zou ik maar achterwege laten, kunnen Vandaag moeilijk met de rotzooi opzadelen. Plus dat ik echt geen creatief type ben.
liever lootjes dan aangezien we in die 3 uur ook nog moeten eten, ben bang dat we dat dan echt niet redden met 3 uur.
zag trouwens dat ik gewoon de zondag moet werken, dus zal lastig worden, maar ach, ik zal die maandag vrij vragen, dan kan ik dan bijkomen, komt goed meiden
PieterBel
Geplaatst: 28-10-11 21:52
oke top, etentje check! !sinterklaasviering alleen als het onder het eten is en niet ervoor. dan ben ik te lang weg bij het thuisfront en hubs werkt veel in het weekend en dat kan niet met die 2 terroristen erbij.
moet je van iedereen zijn mail adres vragen die meegaan.
Nathalie
Geplaatst: 28-10-11 22:03
Die carpaccio heb ik dus de vorige x helemaal niet gehad he! Dus Francis, jij gaat me maar mooi ff de weg wijzen deze keer! Hihi.
Leuk meiden, heb er nu al zin in.
Lootjes trekken vind ik prima!! Spel is wellicht ook wel erg actief/druk zo in een restaurant hihi... (tenminste, als ik het met mn vriendinnen doe, dan wordt er wat afgeschreeuwd, gegooit en gelacht )
Nathazzz
Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-11 22:04
Wil iedereen die meegaat dan even zijn e-mailadres naar mij pb'en.
pantuf
Geplaatst: 28-10-11 22:04
Loodjes is een beter idee dan ja. Gaat ff me agenda checken... Enne welk bedrag dan ongv?