Oke nu nog even reageren via de pc... Jammer dat er iemand meer gaat morgen, ik had er op zich wel zin in gehad maar om nu alleen te gaan... Heb mijn moeder gevraagd, die denkt er nog over na!
Suzanne F.
Geplaatst: 06-11-11 10:36
Ik loop met oorontsteking dus ga hier dood van de pijn en duizeligheid. Moet dus ook afhaken.
Ja ik vond het erg gezellig. Wel kleiner dan ik had verwacht. Maar vooral als de kinderen wat ouder zijn 1,5 a 2 + tot een jaar of 8. Is het erg leuk. Was veel te spelen voor die kinderen en kleintjes konden daar gewoon gratis eten (wel potjes eten). Voor mama's met baby;s ook luxe je kon van truus.nl gratis flesvoeding, pamper etc krijgen en truus.nl had ook voedingshokjes (voor mij gebruikt als kolf hokje ) En een mooie lekkere bank waar je op kon voeden. Er was vanalles over speelgoed, slaapkamer etc. Als zwangere kon je er leuk ideeën op doen en heeel goedkoop ledikant en wieg spullen kopen. Heel veel kleertjes en boekjes te koop etc. Je kon ook allerlij workshops volgen, zoals baby massage, baby'taal' begrijpen, t-shirts pimpen, knuffels maken, jezelf mooi opmaken in 10 minuten etc. Echt heel leuk. Jammer dat wij (me zus en ik) ons maar voor 1 workshop hadden ingeschreven volgende keer ga ik er meer doen. Want het zag er mega leuk uit.