[Besloten] Zeeuwen naar Wolfheze

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 07:16

dan ben je vroeg met inpakken ghghi.
Lijstje is af maar inpaken moet nog gebeuren.

Je mag trouwens jje bontje thuislaten.
WE hebben laatste weken al zoveel verandert met Verona dat we nu het even houden bij een gelpad.
MAar bedankt voor aanbod enz.

Dais_

Re: [Besloten] Zeeuwen naar Wolfheze

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 07:20

Ik neem het sowieso mee voor Andros. Stel je voor dat ik hem ineens toch wil gaan gebruiken :P Dan ligt hij thuis en dat is niet handig haha.

Ik ben idd vroeg met inpakken, maar ik moet morgen de hele dag werken en vrijdagochtend doe ik de laatste dingen inpakken, trailer halen, auto halen, tanken etc.

Ik weet alleen nog steeds niet of ik de vrijdag afkom of de zaterdag, geheel afhankelijk van Marco :) Ik hoop het vandaag of morgen te weten :)

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 07:22

ik ga nu even rijden met Verona. Die heeft morgen vrij.
En vanavond huisje beetje poetsen en misschien koffer inpakken wasje draaien enz.
Morgen wil ik eigenlijk nog duiken. Maar weet niet of dadt er van komt.

Maar als het goed is heb ik dankzij mijn lijstje alles zo bij elkaar ghighi.

nou ga naar Verona en dan naar bed. Nog 1 nacht te doen.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 07:25

Ik had ook willen rijden vandaag, maar het heeft hier zojuist gestortregent en de weide was gisteravond ook al glad. Ik ga, om pezen te sparen en glijpartijen te voorkomen, maar niet rijden vandaag. Héél misschien vanavond nog even stappen ohz, maar dan moet het wel de hele dag droog blijven :=

Rijd-ze voor straks! :)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 11:21

Stalbodem is stro idd. Paar jaar geleden had ik voor een week speciaal vlasbalen meegenomen en hadden ze een stal kaal gehouden voor mij, zat ik ook met de luchtwegen, maar nu gaat het goed ook op stro. Ze staat toch de meeste tijd gewoon buiten.

Nu al inpakken? Hihi, daar ga ik vrijdag ochtend mee beginnen denk ik := Ff lijstje maken weer. Moet een zaklamp niet vergeten, die heb ik de vorige keer wel gemist.

Bontje, dat is een goede, waar heb ik mijn zadelbontje gelaten........
Ik baal wel, ik had atex daasspray besteld, maar het is nog steeds niet binnen.

Ik moet ook even kijken hoe het met mijn huur-trailer zit, geloof dat hij volgende week nog wordt gebruikt voor een 'spoed' geval (iig belangrijker ook dan mij halen) dus even kijken of ik niet nog last minute een andere moet regelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 12:41

Wat me nog te binnen schoot, is er nog iemand allergisch? Voedsel, steken oid?

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 14:12

Dais, mocht je zaterdags gaan wil ik wel (mee)rijden als dat kan? Ik moet vrijdagavond nog even alle mensen thuis ontvangen voor mijn verjaardags/afscheidsfeestje :o

Ik zal zaterdag op tijd gaan en dan vertrek ik maandagavond of dinsdagmorgen weer ;-)

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 15:59

Ik weet nu nét dat ik vrijdagmiddag vertrek. Zowel Marco als moeders hebben vrij kunnen krijgen, dus meerijden zal lastig gaan := Sorriej!

@ Ingrid: Hopen dat het lukt wbt trailer! :=

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 16:06

Dat is fijn Dais! Enne geen probleem hoor, ik kom er wel ;-)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 16:31

Hier geen allergien

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 16:35

Hier ook geen allergiën oid :)

Vanmiddag gereden en het ging redelijk wbt zijn ademhaling. 5 km op 40 minuten.

Hij vond het wel nodig regelmatig in de ankers te gaan. Naar de uitgang van de weide kon hij prima lopen, maar zodra ik van de uitgang vandaan wilde rijden dan ging hij met zijn hoofd tussen zijn benen en ineens stilstaan en achteruit lopen... Appelflap :')

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 19:06

haha die Dros.

Fijn dat je vrijdag al komt.

Hoop dat Verona gewoon gezond mee komt. 2 wondjes ontdekt en leek vanmorgen niet helemaal oke maar na even lopen gewoon niets aan de hand. Altijd zo voor een vakantie.................. ik baal er van. Ga zo eens kijken bij haar. Denk dat het wel mee gaat vallen.

Ben niet allergisch.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 21:15

En, hoe was het vanavond met de wondjes??

Ik heb toevallig vanmiddag groene leem gekocht, dus mocht je dat willen gebruiken (kunnen er ook geen vliegen in) dan mag dat uiteraard! :)

Morgen nog een dag werken en dan vakantie *\o/*

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 22:01

Ja, nog eventjes :D
Trailer gebeuren gaat om de terug weg, maar waarschijnlijk komt dat wel goed. Desnoods gooi ik al mijn spullen in mn autootje en maak ik de vrijdag ochtend nog een flinke rit als mijn vader later komt, of gaan we donderdag al naar huis. Moeten we nog even kijken en overleggen, maar komt goed!

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 22:53

Wanneer gaan we weer? ;)

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 00:10

Dais_ schreef:
Wanneer gaan we weer? ;)

:D

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 00:24

hey Kelly,
Hoe is het in Canada?

Idd wanneer gaan we weer ghighi.

Nu echt slapen. Muziek is nu echt over (hoop ik.) bij buren is een feest met keiharde muziek en ging uit en weer aan. :+

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 12:46

Wanneer gaan we weer ja, ik zeg morgen :)) Ik mis het wel hoor, wakker worden met je paard naast je zo'n beetje... Afkicken geblazen!

Iedereen veilig thuisgekomen dus? Gelukkig!

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 22:43

Dat was idd erg gaaf zo je paard zien tijdens wakker worden. Vanuit slaapkamerraam. oef oef mis het erg.
Vergat gisteren zelfs Verona binnen te zetteen hgighi. Ze zit al weer in haar ritme.
Morgen krijgt ze ook nog een rustdag. Het is echt bloedverziekend heet.

Ik ben idd ook goed thuis gekomen. Net als de rest. Hoop op snel een nieuwe vakantie zo was echt tof.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 22:55

Wiet heeft pech, die moet de komende dagen ook nog gewoon lopen, zielig he :P Wel chill hoor, beetje longeren, buitenritje, morgen even bak hobbelen. Heb haar weide wel groter gemaakt, en ze staan daar nu ook dag en nacht op, dan beweegt ze iig nog even genoeg. Dinsdag wordt haar eerste rustdag waarschijnlijk. Arm paard := Nou ja, heel arm ook weer niet, ze staat op veel gras en krijgt ook nog hooi bij om weer meer bij te komen. Vreetzak :D

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 23:01

agossie.
Nee vandaag geen puf en tijd en rust. Morgen weet ik het nog niet zeker. mogelijk dat ik toch stapritje doe. Maandag pak ik haar weer op en train ik weer verder.
Wietje heeft het niet verkeerd zo te lezen.
Verona wil best buiten blijven maar de schapen mekkeren enorm dus dan maar binnen. :+

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 23:07

Stomme schapen verpesten het dus, maar ach, binnen is ook niet een ramp toch :) Overdag lekker buiten is al heerlijk!
Ik wil het qua beweging wat afbouwen voor Wiet, ze voelde de laatste dag wat stijf achtig, dus komende dagen nog even wat lichte beweging voor er weer een rustdag komt. Het is wel enorm achterlijk warm nu... toch wel fijn dat we dat weer niet de hele week hadden! Dat had een hoop roet in het eten gegooid qua rijden volgens mij.

Nu maar mijn bedje in, morgenochtend weer vroeg naar stal.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 15:47

Andros staat jammer genoeg weer op rust. Arm paard staat enorm benauwd :( Ik ga morgen even mijn dierenarts bellen met de vraag of ik misschien nog iets kan geven. Ik vind het verschrikkelijk om te zien :( Het is wonderbaarlijk dat het daar zo goed ging!

Ik vond vandaag trouwens nog een souvenir! Nog een teek, deze keer een slagje groter en deze zat net achter zijn schouder. Echt een vreemde plek, ik vond hem per toeval met aaien.

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 15:50

maar goed dat je hem gevonden hebt.

Balen zeg. Het ging echt goed op de veluwe. Zal het niet te maken hebben met luchtvochtigheid hier en daar???
:(:) MAar houd in ieder geval de super mooie momenten van de veluwe in je hoofd.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 15:51

Wat naar dat hij nu weer zo benauwd is.... wel fijn dat het de week op de veluwe zo goed ging, maar super balen dat hij er nu gewoon weer mee staat... sterkte met hem!

Ik heb ook 2 teken nog gevonden, en blijf voorlopig nog even controleren. Ik had er eentje op de knie en helemaal onderaan bij de kroonrand.