Voor mij is bij Q super dicht bij enz en dat van in die stallen slapen is een leuk idee ik kan : 13 juli ( maar liever niet want dan ben ik net terug van een zware schoolvakantie) 14 juli 15 juli 16 juli 17 juli 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli (ook liever niet ) 7 augustus 8 augustus 9 augustus 10 augustus 11 augustus 12 augustus 13 augustus (maar ook liever niet ) 22 augustus (maar is mijn verjaardag ) 23 augustus 24 augustus 25 augustus 29 augustus
ik weet het niet veel maar ik heb echt een drukke vakantie want mijn ouders WILLEN echt zo da ik elk jaar minstens 2 weken met hun naar frankrijk ga en dan nog die schoolvakantie, dan nog een week naar zee en dan nog een weekend bij mijn tante...
@Lotte, haasten? Kweni, ik heb in de week van de 22ste mijn resultaten normaal, en als het dan toch voor augustus is hebben we toch nog een maand en een beetje ?
klik eens op deze link naam invullen in het kadertje en aanvinken welke dagen je kan wat vinden jullie van het systeem? dat lijkt mij het handigste, of heeft iemand een beter plan?
ik heb het heeeeeel ruim genomen geen rekening gehouden met de herexamens en op mijn vakantiewerk kan ik normaal ook altijd wel een dag weg