gewoon een datum prikken... als het gezellig is komen we nog wel een keer bij elkaar... en als het niet gezellig is, mag die ene die er niet bij kon zijn, blij zijn dat ze er niet was
dide
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-11 21:21
Zo 15-05 Bella Zo 29-05 Lolacabana
Zijn de data waarop 1 iemand maar niet kan... Dus welke data word het?
we hebben een datum!!! jeeeej!!! morgen zet ik het meteen in mijn agenda (als symb heeft gezegd dat het kan) en anders nodig ik jullie uit bij het hutje
dide
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-11 21:56
Is ook goed hoor En als het gezellig is dan kom ik zoiezo wel een keer je hutje bekijken (en paardjes en bami) kan je me gelijk wat tips geven
en ik kan ook altijd nog een keer jou kant oprijden
en nu gaat laptop dicht... zit in seizoen 2 van de serie en is veel te verslavend...
Ivonka
Geplaatst: 26-04-11 22:12
Kan ik niet Heeft Maaike selectie en ik kan al 2x niet dus wil perse erbij zijn. Maar geeft niet... als het gezellig is doen we het vast nog wel een keer
dide
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-11 22:17
Ik hou het op 29-05 en anders verplaatst iemand anders het maar
daar moet ik over na denken edit: wedstrijd op stage, dan kan ik dus ook niet maar... als jullie nu gewoon een datum plannen, ik ben vaak in het weekend super druk dus op mij moet je eigenlijk niet echt rekenen(tenzij je het 5 maanden van te voren plant zoals bij de efteling ) dus als jullie een datum plannen, pas ik me wel aan anders is het ook zo vervelend voor jullie