Maareh weer even ontopic denk ik maar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lioony schreef:Zwemmen is wel risky he, met allemaal meidenDan bedoel ik dus met wanneer je dat wil gaan doen, denk niet dat iedereen z'n cyclus gelijk loopt
Twilight1 schreef:Lioony schreef:Zwemmen is wel risky he, met allemaal meidenDan bedoel ik dus met wanneer je dat wil gaan doen, denk niet dat iedereen z'n cyclus gelijk loopt
geen last van *langlevedepil*
maar uhhm am, ik denk niet dat ik mee kan aangezien ik het en onwijs druk heb en onwijs geen geld heb haaha woeps..
dus denk niet dat dat gaat lukken oja en als 3de dat ik denk ook niet mag van me vader omdat ik ook nog naar een paard aan het kijken ben en stel dat die er dan al is...
Gowlan schreef:Twilight1 schreef:geen last van *langlevedepil*
maar uhhm am, ik denk niet dat ik mee kan aangezien ik het en onwijs druk heb en onwijs geen geld heb haaha woeps..
dus denk niet dat dat gaat lukken oja en als 3de dat ik denk ook niet mag van me vader omdat ik ook nog naar een paard aan het kijken ben en stel dat die er dan al is...
LOVE THE PIL
en gadsie, ik heb nooit tegen maandverband gekunt.. net of je een luier draagt hoe dun ze ook zijn.
Lang leven tampons indien 't feest dan toch daar is!
En lang leven extra super (groene verpakking) ob tampons (AKA de boomstammen) voor ponykampen indien nodig.
En sowieso altijd super (oranje verpakking) of normal.
Je kan ook met mini beginnen Toot, die voel je helemaal niet!
Nouja je voelt ze ook niet, maar daarbij heb je ook nooit het idee dat je hem 'inbrengt'