Lunterenrit part three - het langverwachte topic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 17:15

Littleghoul schreef:
Oh en BOEM is geen HO meer hoor.. Bij BOEM dan lig ik al.. haha

ja maar is het voor de rest HOOOOOO Haha! Haha! Haha! Haha!
of we kunnen ook gewoon door crossen natuurlijk Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 19:46

jaaaaaaah jazzie en jessie ook mee Haha!

dat pad waar we vorig jaar flink hebben staan crossen is er uitermate geschikt voor
daar heeft Mike toen ook erg mooie foto's gemaakt

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 22:38

Tuurlijk kun je nog mee Jess. Laat me maar weten als je het zeker weet en met hoeveel man je komt dan.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 23:13

Ik stem voor dat Jes mee moet

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 11:40

Sypheron schreef:
Jawel, het stukje waar je even hard kan is bij een meetingpoint met de grooms op de hei. Dus degene die daar even willen crossen kunnen even lekker gas geven en op en neer rennen, en degene die even rust willen kunnen even alvast wat drinken en kletsen Lachen

Dan heb ik zo'n vermoeden dat het niet meer mijn keus is Haha!
Denk toch echt niet dat Regina rustig blijft toekijken als de rest aan het crossen is (maar geen probleem, we doen gewoon mee ).

Ik stem ook voor dat jes mee gaat

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 14:53

Oke Jess gaat mee, even voor de zekerheid nog agenda checken maar volgens mij kan ik wel.
En Biepp kan niet, dus heb nog een plekkie over voor iemand die mee wil.
En ik ga uiteraard mee eten na afloop!
Ben wel benieuwd hoe Jazzje dat allemaal gaat vinden....

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 15:01

Jeuj! Party!! Mooi zo!!! Mocht je iets in je agenda hebben staan dan verzet je dat maar lekker Tong uitsteken

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 15:41

Ik krijg er ook zin in. Kom waarschijnlijk wel alleen, dus een beetje groom-hulp hier of daar is wel handig. (hoewel Rowan tegenwoordig door 1 persoon in- en uitgeladen kan worden, ben ik erg trots op!)

Hij is overigens nog steeds in topconditie. Ik ben al drie weken bezig om hem af te trainen voor het winterseizoen, maar meneer is en blijft een hete flikker die het liefst in endurance stijl door het bos blaast. Dus dat word vast leuk, met nog meer opgefokte paarden. Maargoed, ik hang er een hackamore aan en word hij moeilijk dan zet ik hem naast Lucien, kunnen die elkaar fijn bezighouden Haha!

Een galopje vind ik prima, maar in zo'n grote groep moeten we dat wel even voorbereiden. De echte scheurijzers voorop (zodat ze niet de hele groep voorbij hoeven) en beginnen in draf en dan versnellen, zodat niet de hele club plotseling vanuit stap wegknettert. Dan kan iedereen ook nog een beetje de controle over zijn/haar paard houden, dat lijkt me wel zo fijn.

Overigens, hoe is de dag ingedeeld? Hoe lang zit er tussen rijden en pannenkoeken eten? Ik vind het niet handig om Rowan de rest van de dag te parkeren, dus misschien rijd ik na de rit even naar de stal om hem weg te brengen. Ver rijden is het niet, ik geloof een minuut of twintig...

Nog iets: ben ook EHBO-er, dus geen stommiteiten uithalen svp... Knipoog

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 16:00

Als we terug zijn van de rit gaan we afzadelen, de paarden na verzorgen en op de trailers zetten en naar het pannenkoekenhuis. Als je hem even thuis wilt brengen kan dat best hoor, de pannenkoeken zijn niet binnen no time geserveerd en meestal kletsen we bij ons thuis nog wel een poosje.

Denman

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 16:03

Dennis gaat ook een stukje mee crossen Hyper!
Dan is het alleen nog hopen, dat ze de rem weer kan vinden. (was de laatste keren niet zo´n succes)
Anders sta ik weer ergens aan de andere kant van het bos

Denman

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 16:05

Jurga schreef:
Als we terug zijn van de rit gaan we afzadelen, de paarden na verzorgen en op de trailers zetten en naar het pannenkoekenhuis. Als je hem even thuis wilt brengen kan dat best hoor, de pannenkoeken zijn niet binnen no time geserveerd en meestal kletsen we bij ons thuis nog wel een poosje.

Richtje en ik weten het nog niet, ik durf de paarden niet alleen op de trailer de laten staan. Regina wil namlijk nog wel eens een beetje lompjes zijn Bloos

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 16:07

Denman schreef:

Ach, dan kan je ons iig vast toeschreeuwen of het er daar ook mooi uitziet *LOL*

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 16:34

Dennis, ik heb je aangeboden even twee paarden van ons buiten te zetten als het weer dat toelaat, dan kunnen ze even op stal. We zien tegen die tijd wel of jullie dan meekunnen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 17:00

Als het voor mij en Leon/Snowdon nog doorgaat, ben ik nog aan t twijfelen voor te eten. Ik wil namelijk mijn paard niet een hele tijd zomaar op de trailer zetten. Vind ik niet fair tegenover haar. Maar blijkbaar is daar geen plaats voor als Richtje en Dennis komen... Nou ja, ik zal wel zien hoe t loopt en of we nog mee gaan...

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 17:06

Oh joh, als het weer goed is, is er heus nog wel plaats voor nog twee paarden op stal, want dan gaan ze allemaal naar buiten.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 17:56

Ach stal, stukje weiland, hoopje zand met een hekje/lintje alles is prima als er de mogelijkheid is Haha!

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 18:06

Ik hoop trouwens dat ik m'n helm tegen die tijd heb, de bestelling staat al eeuwen maar het schiet niet op...

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 18:15

Oh, anders moet je tegen die tijd even een gil geven mocht je de helm nog niet hebben, ik heb nog een extra verstelbare casco-cap liggen.

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 19:12

hé Jess, gezellig dat je ook meegaat, dan kunnen we ff bijkleppen. Ik kan die dag niet al te laat weer weg, want mijn moeder viert die avond haar verjaardag... Hoe laat zijn we ongeveer in het pannekoekenhuis denk je Jurga??

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 22:02

Denman schreef:
Dan is het alleen nog hopen, dat ze de rem weer kan vinden. (was de laatste keren niet zo´n succes)

Het scheelt, als jij de rem niet kan vinden staan we ongetwijfeld samen aan de andere kant van het bos. Heb namelijk zo'n vermoeden dat je een kameel achter je aan hebt. Schijnheilig

Ilona, zou wel fijn zijn als de paarden even bij jou op stal/ op de wei / in de bak kunnen als het weer goed is, en de paarden niet helemaal op zijn.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 21:53

Meestal zijn we rond een uur of zeven klaar daar denk ik.... Met eten dan...

Denman

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 22:01

Richtje"]
[quote="Denman schreef:

Het scheelt, als jij de rem niet kan vinden staan we ongetwijfeld samen aan de andere kant van het bos. Heb namelijk zo'n vermoeden dat je een kameel achter je aan hebt. Schijnheilig

Ilona, zou wel fijn zijn als de paarden even bij jou op stal/ op de wei / in de bak kunnen als het weer goed is, en de paarden niet helemaal op zijn.
[/quote]

Dus mensen allemaal je fototoestel mee, want er is een KAMEEL in ons midden Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 22:58

Denman"]
[quote="Richtje"][quote="Denman schreef:

[/quote]

Dus mensen allemaal je fototoestel mee, want er is een KAMEEL in ons midden Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken
[/quote]

Jaja, vraag maar aan Ilona, die noemde haar namelijk net zo zonder dat ik iets had gezegd *LOL*

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 23:08

Kheb dr zin annnn Haha!
Maar ik ga niet mee pannekoeken eten, want dan kom ik zo laat terug.. Maar ik wens jullie wel eet smakelijk hoor *LOL*

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 23:14

Hey Maya, als jullie met paarden komen... en Jurga een bak beschikbaar heeft.. zal ik dan de bal in de auto gooien? Komen we een half uurtje eerder om te voetballen... Lachen