Mijn paard kijkt altijd zowat met oren naar voren, Bon alleen als ie wat leuks ziet, of als iemand paardengeluidjes aan doet (tip voor mezelf; paardenhinniks en vooral veulenhinniks op telefoon zetten voor Bon )
Ooooo Nou Shilas zal ook wel niet rechtop gaan, het zal een zware dag worden met veel oefeningen herhalen en lang luisteren, dus aan het einde zal hij wel slomer zijn...
LisaDijk
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-11 22:03
haha echt aan het einde van de dag net 10 cm met zijn voorbenen van de grond dood op ik echt zo "JAAAHOEEE dat was een steiger" ik zie het al helemaal voor me
ik heb echt 20 verschillende hinnikjes ofzo op mijn telefoon, makkelijk
mijn Machi kijkt alleen leuk bij..... een paraplu en eten
LisaDijk
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-11 22:06
Ohja als iedereen een paraplu meeneemt weten we zeker dat het niet gaat regenen haha (is altijd zo heb je er 1 mee blijft het droog, vergeet je hem regent het pijpenstelen)
Eilinora
Geplaatst: 06-04-11 22:07
hier zijn plastic zakjes wel leuk want o,stel dat er eten in zit hoor!!
Ik ben ook aanwezig bij de shoot samen met mijn vriendin en haar Barokpinto. Ik heb er heel veel zin in Kan ik hier in het topic ook meekletsen of is het alleen voor de fotografen?
Letsdunit, het is wat grof het halster, terwijl jouw paard een mooi fijn hoofd heeft. Jammer dat het je tegenvalt als je iets bestelt. Kon het niet meer terug?
haha nou daar is niet zo heel veel gezegd hoor de eerste 50/60 pagina's gaan over de vorige meeting in de Loonse en Drunense Duinen etc. en de rest is meer gewoon kletsen, als je er nu invalt zonder echt bij te lezen is het niet echt een probleem!