Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shanedow schreef:Ja maar ik zeg rekening houden dus dan ga je draven toch ? rekening houden met elkaar betekend neit gelijk
dat we alleen maar stappen hoor ..
Tja ik denk dat gewoon wel mogelijk is en zal ik het gevoel hebben dat gewoon echt net wrkt voor mij tja dan ga
ik rechts om keert hoe jammer dat dan ook is maar denk dat dat niet nodig is dusja is maar ent wat je zelf wil..
Shanedow schreef:_Grietjee_ schreef:Hielke kan niet voorop, dan gaat ie stilstaan en omkeren, maar ook niet achteraan, dan wil ie weer iedereen inhalen
hahah dat ken ik.. voorop een schijterd en anders haalt die altijd in ook de voorste en dan stopt die wee
-jeldert doet dat dan-
Calimero_ schreef:Rekening met elkaar houden word makkelijk gezegd. Maar als er een paar mensen zijn die niet sneller willen en willen blijven stappen. Maar ondertussen worden die van ons helemaal gek, dat gaat niet werken. Ik ken Hielke, en ik denk dat die samen met Beau het het ergst gaan doen
Calimero_ schreef:Maar is het dan niet verstandiger ergens te gaan waar bredere paden zijn?
Dat lijkt mij veel leuker, gezelliger en kun je de paarden echt helemaal los laten gaan zeg maar