Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnnaBabs schreef:ehm ja dat kan, de lieshoutse bossen bedoel je dan he? of de stiphoutse? maar mij nl niks uit...pauzeren kan altijd denk ik. Eten en drinken kan ik wel wat meenemen.
MyBonfire schreef:Ik ga altijd naar Stiphoutse, is echt koel daar!! Kun je bergbeklimmen met je paardjuh doen wij ook altijd! Maaruhm... Met Pasja kun je in iedergeval al afwisselen, en met Bon heel mischien als hij niet in een flipbui is maar dat zie ik dan wel... En oohjha de stiphoutse bossen zijn wel moeilijk begaanbaar op de fiets!!
![]()
Pasja schreef:Hmm het ligt eraan waar Shanti dan zou staan... ik denk dat het wel zou kunnen maar hoe moet ik daarnaar toe komen ( ze hebben geen trailer )
ik denk als ze bij Sanne zou komen te staan dat ze pas eind september daar weg gaat want ze gaat denk ik wel tegelijk met Marloes/Glen en dan kan ik ook nog ff goed lessen...
Want ik mag eigelijk bijna alles doen wat ik wil met der dus het zal wel mogen...
zilverster"]
[quote="Pasja schreef:Hmm het ligt eraan waar Shanti dan zou staan... ik denk dat het wel zou kunnen maar hoe moet ik daarnaar toe komen ( ze hebben geen trailer )
ik denk als ze bij Sanne zou komen te staan dat ze pas eind september daar weg gaat want ze gaat denk ik wel tegelijk met Marloes/Glen en dan kan ik ook nog ff goed lessen...
Want ik mag eigelijk bijna alles doen wat ik wil met der dus het zal wel mogen...
Pasja"]
[quote="zilverster"][quote="Pasja schreef:Hmm het ligt eraan waar Shanti dan zou staan... ik denk dat het wel zou kunnen maar hoe moet ik daarnaar toe komen ( ze hebben geen trailer )
wilfredlover schreef:Als ik een pony meekrijg van die man waar ik eerst reed dan laat ik er liever ook geen andere op want dat heeft die eigenaar liever niet.
Waar gaan we dan rijden want als ik een pony meekrijg dan moet ik vanaf Mierlo komen vandaar.
zilverster schreef:We kunnen ook naar die van Sanne gaan.... (weetnie hoe die heet). Anders moet degene die op de fiets gaat fietstassen meenemen dan kan daar alles in gegooit worden..