Boktmeeting in het zuiden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-03 19:08

ehm ja dat kan, de lieshoutse bossen bedoel je dan he? of de stiphoutse? maar mij nl niks uit...pauzeren kan altijd denk ik. Eten en drinken kan ik wel wat meenemen.

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 19:12

Hey luitjes ik wil jullie in ieder geval alvast HEEL VEEL plezier wensen en bij een volgende boktmeeting in het zuiden ga ik proberen om aanwezig te zijn en meehelpen met organiseren vind ik zeker geen probleem. Leuk zelfs!!!

Heel veel plezier in ieder geval en ik lees en zie alles wel hier op bokt verschijnen. Voor de mensen die de 21e gaan (daar ga ik wel mee), tot dan!!!

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-03 19:17

Hej Ilse heel erg bedankt!! jij ook veel plezier de 21e! we lezen het wel op bokt neem ik aan?
Leuk als je de volgende mee wil organiseren! OK dan!

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 19:51

AnnaBabs schreef:
ehm ja dat kan, de lieshoutse bossen bedoel je dan he? of de stiphoutse? maar mij nl niks uit...pauzeren kan altijd denk ik. Eten en drinken kan ik wel wat meenemen.

We kunnen ook naar die van Sanne gaan.... (weetnie hoe die heet). Anders moet degene die op de fiets gaat fietstassen meenemen dan kan daar alles in gegooit worden..

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 21:01

Ik ga altijd naar Stiphoutse, is echt koel daar!! Kun je bergbeklimmen met je paardjuh doen wij ook altijd Haha! ! Maaruhm... Met Pasja kun je in iedergeval al afwisselen, en met Bon heel mischien als hij niet in een flipbui is maar dat zie ik dan wel... En oohjha de stiphoutse bossen zijn wel moeilijk begaanbaar op de fiets!! *LOL* Haha!

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 21:14

MyBonfire schreef:
Ik ga altijd naar Stiphoutse, is echt koel daar!! Kun je bergbeklimmen met je paardjuh doen wij ook altijd Haha! ! Maaruhm... Met Pasja kun je in iedergeval al afwisselen, en met Bon heel mischien als hij niet in een flipbui is maar dat zie ik dan wel... En oohjha de stiphoutse bossen zijn wel moeilijk begaanbaar op de fiets!! *LOL* Haha!

mee eens!! Haha! Haha! Knipoog

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 21:32

Ohjah meike mun avatar doet ut niej

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 21:33

MyBonfire schreef:
Ohjah meike mun avatar doet ut niej

bij mij doet ie het wel!
wat zie je dan?

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 11:23

Zo'n hokje met een rood kruisje, ik ga morgen buitenrijden ik kan dan wel vast een beetje een route verzinne, ik weet niet of we het nou in de stiphoutse bossen doen maar toch..

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 21:08

Hmm het ligt eraan waar Shanti dan zou staan... ik denk dat het wel zou kunnen maar hoe moet ik daarnaar toe komen ( ze hebben geen trailer )
ik denk als ze bij Sanne zou komen te staan dat ze pas eind september daar weg gaat want ze gaat denk ik wel tegelijk met Marloes/Glen en dan kan ik ook nog ff goed lessen...
Want ik mag eigelijk bijna alles doen wat ik wil met der dus het zal wel mogen...

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 21:51

Pasja schreef:
Hmm het ligt eraan waar Shanti dan zou staan... ik denk dat het wel zou kunnen maar hoe moet ik daarnaar toe komen ( ze hebben geen trailer )
ik denk als ze bij Sanne zou komen te staan dat ze pas eind september daar weg gaat want ze gaat denk ik wel tegelijk met Marloes/Glen en dan kan ik ook nog ff goed lessen...
Want ik mag eigelijk bijna alles doen wat ik wil met der dus het zal wel mogen...

Als je wilt wil ik dan wel emt Shanti en jou naar Sanne toe rijden dan ga ik op de fiets mee...
We hebben voor iedereen niet genoeg ponys maar als jij niet eme gaat al helemala niej

please ga emt Shanti mee.!! ik help wel!

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 22:24

zilverster"]
[quote="Pasja schreef:

Als je wilt wil ik dan wel emt Shanti en jou naar Sanne toe rijden dan ga ik op de fiets mee...
We hebben voor iedereen niet genoeg ponys maar als jij niet eme gaat al helemala niej

[/quote]

Ja als ik kan ga ik zeker mee alleen een nadeel is ik kan er niemand op laten want ik heb der nog nooit in het bos meegemaakt en ze kan soms wat te heet worden en ze (eigenaar) heeft liever niet dat ik er andere erop laat enz...

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 22:32

Pasja"]
[quote="zilverster"][quote="Pasja schreef:

[/quote]

Ja als ik kan ga ik zeker mee alleen een nadeel is ik kan er niemand op laten want ik heb der nog nooit in het bos meegemaakt en ze kan soms wat te heet worden en ze (eigenaar) heeft liever niet dat ik er andere erop laat enz...
[/quote]

hoeft ook niet! maar anders moest jij ook nog ruilen.
En als Denise mee gaat met de kar kan er daar een achter op en dan hoeft niemand mee met de fiets.

Anna nemen jullie Lucky mee??

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 23:54

Als ik een pony meekrijg van die man waar ik eerst reed dan laat ik er liever ook geen andere op want dat heeft die eigenaar liever niet.
Waar gaan we dan rijden want als ik een pony meekrijg dan moet ik vanaf Mierlo komen vandaar.

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 15:42

wilfredlover schreef:
Als ik een pony meekrijg van die man waar ik eerst reed dan laat ik er liever ook geen andere op want dat heeft die eigenaar liever niet.
Waar gaan we dan rijden want als ik een pony meekrijg dan moet ik vanaf Mierlo komen vandaar.

Hoeft niet persee ik denk dat als Richelle met Shanti mee gaat dat ze die dan ook niet af wil staan omdat ze niet weet hoe Shanti reageert...

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 17:10

En ik weet ook niet hoe die pony reageerd vandaar maar waar gaan we dan rijden?

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 18:49

Hou luitjes, ik ben ff een paar dagen niet geweest Haha!
Meikje hoe ging je wedstrijd?
Ehm even denken, als eerste: wij nemen lucky niet mee. Ik ga nu met haar lessen en ik heb in de bak al moeite om haar mijn tempo te laten lopen, dus dat gaat in het bos al helemaal (nog) niet lukken vrees ik.

En voor zover het wisselen: alleen als het met de pony kan Haha! het word niemand kwalijk genomen als die zijn pony niet wil delen, dat gaat nou eenmaal niet met elk paard.
Richelle kan jij Shanti anders niet al een dag van tevoren bij Sanne neerzetten? Dan kunnen we waarschijnlijk wel in de Stiphoutse bossen gaan rijden. Dan zitten we alleen nog met Jaqueline, dat moeten we dan even kijken. Weten jullie (richelle en Jaqueline) al of jullie uberhaupt de pony in kwestie mogen lenen?
Ik zit even te denken over een afspreek punt. We zouden natuurlijk bij Stiphout vooruit kunnen afspreken, maar misschien is het handiger om bijv Bij Sanne of bij ons af te spreken? en dan lijkt me bij sanne misschien nog makkelijker, omdat die een privestal heeft en geen rekening hoeft te houden met stalgenoten en pensionhouders Haha!

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 18:52

zilverster schreef:
We kunnen ook naar die van Sanne gaan.... (weetnie hoe die heet). Anders moet degene die op de fiets gaat fietstassen meenemen dan kan daar alles in gegooit worden..

Ik heeft zadeltassen! Das misschien nog makkelijker, want fietsen is al lastig in het bos en dat word alleen maar lastiger met fietstassen denk ik.
Ow en "die van Sanne" dat zijn idd zoals je misschien al begrepen had de Stiphoutse bossen. Die zijn niet echt supergroot maar wel heel leuk (7 heuvelen pad Haha!) en we kunnen alsnog een oversteek maken naar de
Lieshoutse bossen, dat ligt tegen elkaar aan.

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 21:03

Anna Ik ga als het goed is en als goed weer is aanstaande zaterdag naar Leende waar de eigenaar van de pony's woont en als het mag dan heb ik nog wel een ander probleem, hoe kom ik vanuit Mierlo dan in Stiphout en aangezien het eerder donker begint te worden(niet leuk) moet ik er ook rekening mee houden dat ik dan nog terugmoet en niet dat het dan pikkiedonker bij de wei is.
Ik weet niet welke pony's hij in Mierlo heeft staan maar ik hoop eigenlijk dat hij Cindy in Mierlo heeft staan waar daar houd ik lang op vol zonder zadel(zonder haar gebok) want Roosje dribbelt te veel maar Cindy is ook zijn wedstrijdpony maar kan dus ook zijn dat ze in Leende aan huis loopt wat ik dus niet hoop.
Ik zou dan dus liever zonder zadel gaan omdat ik anders met zadel en hoofdstel moet gaan slepen en ik sleep liever alleen met hoofdstel en dat is makkelijker op de fiets.

Sorry voor een beetje lang verhaal.

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 21:08

Jaqueline heb je gepbt!
ik zit even te denken over een oplossing...mierlo is idd een eindje weg. Iemand een idee?

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 21:14

Ik weet wel een route naar Stiphout, dan ga je een klein beetje over Nuenen over dat viaduct(bij UPC) en dan kom ik uit vlakbij de Dorpstraat.
Maar ik moet dan wel weer op tijd terug zijn.

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 21:23

hoe lang doe je daar over weet je dat?
als je op tijd terug moet zijn, moeten wij zorgen dat dat lukt! dan moeten we rond een uurtje of 10/11 gaan rijden. dan heb je alle tijd

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 21:25

Haai Haai...! Lachen
Ik heb goed nieuws...! *LOL*

Ik mag dus met Shanti naar buiten...
Alleen ik had het dus nog niet gevraagt of ze een dag van te voren bij sanne mag staan....
( Ik kan der ook niet elke dag bellen omdat ze elke dag introductie week heeft op een boederij met tenten enz... heel de dag dus door)( heb der vandaag gebeld )
1 Nadeel ik ga stappen... als ik me niet goed voel met draven ofzo dan kan ik alleen stappen want ik moet der dus wel vertrouwen... en als dat allemaal goed gaat niet erg schrikkerig ofzo een galopje of weet ik veel als dat dus niet goed gaat doe ik het niet....

Moet je nog iets weten ? Clown

Vraag maar... Xxx Richelle

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 21:27

Daar heb je gelijk in Anna.
Maar ik zal het zaterdag eerst eens gaan vragen.

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 21:34

Richelle: geen probleem hoor alleen stappen! is ook fijner voor de mensen die niet rijden.
Ik wilde daar trouwens nog iets over zeggen: kunnen die mensen niet beter mee gaan lopen? want met de fiets door het bos is echt een hel! (vaak genoeg gedaan).
Dan moeten ze de fietsen maar ergens neerzetten en dan verder lopen. Sanne zou dat bij jou kunnen? jij staat het dichts bij het bos. Anders kan het ook bij ons, maar dan moeten ze wel een stuk lopen.

Jaqueline: kijk maar even wat je doet. Bel me zaterdag maar als je het weet. Je mag mijn zadel, maar ik kan me voorstellen dat het vervelend is om daarmee te fietsen.