[Besloten] Belgenbokkersclinic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 12:39

Dat zal dan een beetje van C afhangen?
Als er teveel mensen zijn, ik hoef niet persé hoor. Ik kan Tempête toch niet meebrengen. (Zeker niet in mei ofzo, want dan is de kans groot dat die niet eens thuis is.) Als ik een paard van iemand anders mag lenen is dat fijn, en anders kijk ik wel ;)

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 12:41

Als we 2 kaptomen hebben is't toch goed?
De mijne mag alleszins al gebruikt worden door iedereen en ik vermoed dat die wel zal passen voor de meeste paarden.

Izzy19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 12:41

Lange teugelwerk kan je dat eventueel niet met enkele mensen tegelijk doen? Een 2 of 3 samen? Ik lange teugel trouwens geen volledig uur, meestal een half uur ofzo.

Ik denk dat je inderdaad wel van iedereen iets kan bijleren, toch als je qua manier van werken wat op dezelfde lijn zit. Een variatie op een oefening of een nieuwe oefening kan soms al veel doen!

Héhé, je hebt in elk geval al hetzelfde zadel als mij Evy, dat is al een begin :D

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 12:44

Dan zal ik C achter een datum vragen?

petitparis

Re: [Besloten] Belgenbokkersclinic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 13:20

misschien dat mijn vriendin haar paard "opoffert", maar die kent echt wel niks eh, buiten "how" , "vooruit", links en rechts :D
LS mag ook door iemand anders hiervoor gebruikt worden, dan kijk ik wel toe waar ik moet op letten en zeker niet mag doen :P

Dus Ans vraag C maar wanneer ze kan en hoe zij het wil invullen, 2personen in ene uur of iedereen apart een half uur,...

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:23

Ivm data:
Citaat:
28mei en 11 juni zijn nog enkel vrij voor de zomer. Daarna wordt het ook al heel wat moeilijker.
Zondags niet neen, P heeft er ook al een aantal ingepalmd omdat het niet anders kan, maar zondag is voor mij heilig omdat dat de enige dag van de week is, dat B en ik samen thuis kunnen zijn.
...

Laat maar weten of ze akkoord gaan of niet, of er een datum past en hoeveel uur ik dan ev. vrijhoud.

Ik heb er ff een stuk tussenuit geknipt, en zal dat als pm doorsturen.
Want ik had haar nog gevraagd achter die kaptomen en of mensen die met trens willen, dat niet gewoon mochten doen.
Maar ik weet niet of ze het apprecieert als ik privémails zomaar op bokt gooi. ;)

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:30

Als ik iemand vergeten ben (zal wel waarschijnlijk :+ ) laat dan ff weten. ;)

Popkjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:30

Ik kan beide data. Ik zou wel niet meedoen met paard maar wil wel komen supporteren ;)

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:32

Mij maakt het ook niet uit, ik neem wel gewoon vrij. ;)

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:35

ik heb de doodle aangepast naar alleen de 2 data die C kan of laat nik nog enkele zondagen staan?
straks kan ik er zelf niet meer aan uit :+

Als het op zaterdag is kan ik alleen voor de namiddag garanderen dat we zeker 1 piste hebben en eventueel de 2de kunnen gebruiken om los te rijden/opwarming...

Izzy19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:54

Beide datums zullen voor mij niet lukken, ik heb beide weekends wedstrijd en dan bereid ik mij liefst op mijn gewone manier voor :) Maar naar mij moeten jullie niet echt kijken hoor, ik heb gewoon een hele drukke wedstrijdkalender deze zomer.

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 15:14

Lange lijnen zegt mij absoluut niks (ik vind het wel mooi om te zien, maar zelf doen...) Dus daar pas ik voor, qwa data heb ik de volgende dag wedstrijd. Dat maakt op zich niet teveel uit, zolang de training die er dan gebeurd met Aristo maar een meerwaarde heeft voor de volgende dag :D

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 16:09

ik kan eigenlijk wel nog eens vragen of de "osteopate" van op stal een idee heeft voor dingen die je makkelijk zelf of zonder risico zelf kan uitvoeren bij je paard...

Of een shiatsutherapeute, of haar behandeling effect had laat ik in het midden, maar die vertelde wel dingen zoals, je moet je hand achter die diagonale spier op de schouder kunnen steken (mag je wel geen nagels hebben :+ ) ribben oprekken door aan de staart te trekken iets stimuleren door oorpunten te masseren of neusvleugels...
Ik denk er nu pas aan omdat ik ze pas ben tegengekomen :D

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 16:22

Datum maakt voor mij ook niet uit. :D

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 19:02

Ik heb zo'n boek over paardenmassage, met allemaal oefeningen in en met foto's uitgelegd.
Is ook wel tof om te doen :j

Izzy19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 19:05

Ik heb eens een shiatsu cursus gedaan op syntra, zo 3 avonden. Was wel eens leuk om te doen en de paarden vind het ook leuk. Maar ik ben alweer de helft vergeten. We mochten wel altijd nog gratis terug komen naar dezelfde cursus, maar nu organiseren ze dit semester enkel de vervolgcursus, niet meer de basis :(

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 19:57

Ik heb hier ook nog een cursus paardenmassage liggen en ken wel een paar leuke stretch oefeningen...

tess_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-11 21:25

Ik kan ook op beide data, al vallen ze wel vreselijk slecht, in de examenperiode van de unief... In juli of augustus kan C niet, Ans?
Prijs vind ik goed hoor, dat is toch wel een normale prijs denk ik.
Kaptoom heb ik niet, ik vind er gewoonweg geen die past voor L'Amour en die dan ook nog eens stevig genoeg is (van leer dus). Maar ik wil gerust gewoon met halster ofzo, ofwel van iemand één lenen.
Ik denk dat je een half uur per combi kan rekenen, dan hoef je zelfs niet met twee in de piste.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 10:35

ik heb ook een boekje met een aantal "reflex" oefeningen... en benen strechen kan ik ook, misschien gewoon kennis doorgeven?
Of contacteer ik die shiatsu therapeute, zij rijdt zelf trouwens bij Mieke Lunskens

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 11:14

Voor mij vallen die data eigenlijk ook héél slecht. (ook examens) :o
Ik weet niet of de zomer lukt voor haar. September neemt ze een hele maand vrij.

We kunnen anders zelf iets verzinnen en dan op een andere keer C eens vragen, in't najaar ofzo?

Izzy19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 12:03

Ha, ik denk dat ik weet over wie je het hebt PP :) Is dat afgekort LL? En zij heeft een dochter S :)
Zij is wel heel goed!

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 12:11

de dochter weet ik niet... Maar LS vond haar ook geweldig, alleen "hielp" haar behandeling niet voldoende. Echte blokkades krijg je volgens mij nu eenmaal niet los met alleen massage en stimulatie... En tijdens het rijden voelde ik geen verschil...
Stuur ik haar een mail?

Izzy19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 12:45

Nee, voor echte blokkades heb je toch echt een osteo of chiropractor nodig vind ik ook. Maar die shiatsu helpt wel goed voor de ontspanning e.d.
Van mij mag je haar mailen, ik vind shiatsu leuk om zelf te doen (de basisdingen dan toch). Dat is gewoon eens qualitytime dat je met je paard kan doorbrengen op een positieve manier. En veel paarden vinden het ook echt wel leuk.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 14:34

LL ziet het wel zitten om ons in ongeveer een uur tijd een ontspannende masage voor ons paard te aan te leren. Ze zou hier ook zo'n 30euro/persoon voor vragen en wil max 8 personen tegelijk...
Ik ga nog proberen te onderhandelen :P of andere suggesties lospeuteren

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 14:39

Heeft ze dan 1 u 8 personen aan 30€? Da's wel duur! Of is het iedereen afzonderlijk?