we vlogen de bocht uit, je weet toch daarbij de hunnebedden.heidi en sim op maxima en fifa wilden ene klein galopje doen ofzo dus die vlogen weg en gingen opeens de bocht om alleen snippie en pepsi gingn nog een tandje harder om ze bij te houden en joen vloog er letterlijk af en ik viel eraf omdat pepsi schrok van joen op de grond
Hahaha maar das dan wel een grappige val Of jullie moeten je echt heel erg zeer hebben gedaan, dan is het niet grappig meer. Ik moet heel hard afkloppen, ik ben daar nog nooit gevallen. Al ging ik vorig jaar bijna van Eva af maar oke
Met die paarden die nog niet echt een stuur erop hadden kwamen de bomen idd ook soms wel akelig dichtbij, maar ik heb er verder nog nooit naast gelegen gelukkig
ik had dat met maxima bij zon heuvelpad was zon hele lage tak, kwam tot mijn middel ongeveer,en maxima dacht ik ga niet door die plas ging ze onder die tak door, en toen paste ik er niet bij dus ik greep me echt vast aan die tak en toen kon ik maxima achteruit duwen en toen ging die toch met een noodgang om die tak heen
haha misschien kom ik er wel langs ja haha! ik begin 24 maart pas! eefje, onze laatste dag gaan ik en Renee waarschijnlijk huren! haha ga je mee? je woont toch in de buurt! haha we willen duke en marije vragen dan, want renee is beetje bangig haha
Hahaha ik ben gister bijna van Marije gevallen xD Ze vond de eerste 3 hindernissen vet leuk en de vierde was ineens wel schrikken xD Noodstop, en daar ging ik bijna xD