Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Beste Damelza,
We hebben de periode van 11 t/m 18 juli , 18 t/m 25 juli en de periode van
15 t/m 22 augustus of 22 t/m 29 augustus plek voor u en uw paarden.
Wilt u zo snel mogelijk laten weten of u interesse heeft en zo ja voor welke datum. Eventueel kunnen wij dan voor u een optie plaatsen.
We zenden een tarievenlijst mee.
Mocht u nog meer informatie nodig hebben dan horen wij het graag.
Met vriendelijke groet,
Fam. Schut
Citaat:PRIJSLIJST HENRIETTEHOEVE
T/M 4 PERSONEN € 300,- PER WEEKEND OF MIDWEEK
ELK VOLGENDE PERSOON € 60,- PER WEEKEND OF MIDWEEK
STALLING € 15,- INCL. HOOI, STRO, BROK, WEIDEGANG PER PAARD PER NACHT
WEIDEGANG DAG EN NACHT € 8,- PER PAARD PER NACHT
PRIJZEN ZIJN INCLUSIEF EINDSCHOONMAAK EN EXCLUSIEF TOERISTEN BELASTING.
TOERISTEN BELASTING € 1,- PER PERSOON PER NACHT
Lisa_Dries schreef:die Zaterdag ervoor of erna zegmaar? Dus zaterdag week 32 of week 33?
Damelza schreef:Lisa_Dries schreef:die Zaterdag ervoor of erna zegmaar? Dus zaterdag week 32 of week 33?
de zaterdag van week 33, maar heb even gemaild en we mogen ook gebruik maken van de springwei etc als de pensionklanten er maar geen hinder van hebben
Dus als iemand dan even gewoone en simpel B of L1 proefje willen voorlezen
Nu alleen nog even met mijn ouders overleggen
Citaat:Toevallig kwam ik op jullie topic terecht, ik zocht op Peelhoven Als je bij ons komt, ben je zelfs nog goedkoper uit 61,25 pp (Huurprijs is 430 euro voor 8 personen, ik ben uitgegaan van een midweek in de 1e week van september, mocht je een weekend willen komen is de prijs ongeveer gelijk!)
430 euro voor 8 personen voor een midweek
stalling + weidegang = 12,50 per nacht
12,40 x 4 = 50
Totaal 111,25
Voor meer informatie http://www.peelhoven.nl
Lisa_Dries schreef:uuuh ik woon aan de andere kant van Arnhem maar deze kant is echt vreselijk hoor
Die andere kant heeft wel veel bos enzo, maar verder weet ik niet, maar er zijn mooiere plaatsen.
Trouwens he: zit dat heel toevallig vlakbij een mcdonalds?ik wil echt heeeeeeeeeeeel graag een keer met Lim langs de mcdrive!