Als iedereen nou even navraagt wanneer ie op vakantie gaat, voor zover dat al bekend is, kunnen we een week uitzoeken waarin iedereen kan, en dan een dag kiezen Van wanneer tot wanneer hebben jullie eigenlijk zomervakantie? Die van mij begint pas op 16 juli
Hmm, zomervakantie wordt moeilijk voor mij vrees ik Ik ben altijd de hele zomer weg.. Ik ben natuurlijk wel vroeg klaar dit jaar (begin juni) Maar ik weet dus neit hoe die periode eruit gaat zien voor mij.. En meivakantie kan ik eigenlijk ook niet, want dan heb ik bijna eindexamen en moet ik bikkel gaan leren. Maar anders moeten jullie gewoon zonder mij gaan hoor, ik wil niet de hele meeting ophouden zegmaar
de zomervakantie is nog zo ver weg... ik zal wel kijken wanneer ik precies weg ben, en tot wanneer ik vakantie heb. Ik wil eigenlijk gewoon eerder al meeten, want de zomervakantie gaat hem ook niet worden denk ik ik denk dat als we oud en rimpelig zijn we een keer allemaal tegelijk tijd hebben kunnen we anders niet gewoon binnenkort een keer een filmavondje bij iemand doen ofzo, dat we die strandrit uitstellen tot er meer mensen kunnen? of zeg ik nou iets geks
volgens mij zijn we met een stuk of 7/8/9 ofzeuw ik woon in hoogland (amersfoort), is redelijk centraal, zou denk ik ook wel hier kunnen. en blijven slapen bij amarens kan wat mij betreft ook wel!