Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gina schreef:Greetgibo13 bedoelt het goed hoor.. Vind het raar dat je zo op haar reageert chantal. Ze wilt alleen maar helpen.
Ik ga niet mee, vind het nu alveelste veel gedoe, dat iedereen over rijden zorgt en de een wilt niet vroeg en de ander wilt naar die manege en de ander naar die. En ik ga niet met m'n eigen paard 35 euro betalen.
Chantaliiejj schreef:Gina schreef:Greetgibo13 bedoelt het goed hoor.. Vind het raar dat je zo op haar reageert chantal. Ze wilt alleen maar helpen.
Ik ga niet mee, vind het nu alveelste veel gedoe, dat iedereen over rijden zorgt en de een wilt niet vroeg en de ander wilt naar die manege en de ander naar die. En ik ga niet met m'n eigen paard 35 euro betalen.
ja ze wou helpen ja maar ze ging iets te ver en ik denk dat nog iemand haar te ver vond gaan...
je gaat misschien nog met je paard 35 euro betalen maar dan heb je misschien wel een super rit
greetgibo13 schreef:Chantaliiejj schreef:ja ze wou helpen ja maar ze ging iets te ver en ik denk dat nog iemand haar te ver vond gaan...
je gaat misschien nog met je paard 35 euro betalen maar dan heb je misschien wel een super rit
ik wou ook alleen maar helpen en ik vond het gewoon beetje raar dat je 35 euro moet betalen voor een strandrit met je eigen paard en het zelfde betaalt voor een manege paard. maar wie vind mij nog meer te ver gaan dan, en wat doe ik verkeerd? ik wou jullie alleen wat informatie geven maargoed.
greetgibo13 schreef:Chantaliiejj schreef:ja ze wou helpen ja maar ze ging iets te ver en ik denk dat nog iemand haar te ver vond gaan...
je gaat misschien nog met je paard 35 euro betalen maar dan heb je misschien wel een super ritCitaat:ik wou ook alleen maar helpen en ik vond het gewoon beetje raar dat je 35 euro moet betalen voor een strandrit met je eigen paard en het zelfde betaalt voor een manege paard. maar wie vind mij nog meer te ver gaan dan, en wat doe ik verkeerd? ik wou jullie alleen wat informatie geven maargoed.
ze bedoelt dat het een beetje vervelend is dat je eerst heel aardig info gaat geven (evengoed bedankt daarvoor) maar nu ga je zeg maar overal mee in praten. dat is nogal verwarrend. want wat maakt jou het nou uit wat wij moeten betalen
PS dan worden jullie wel gek van mij![]()