Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Arianne1993 schreef:Jinte schreef:Mijn ouders vinden het prima als ik naar de meeting kom
Dat betekend dus dat ik Arianne, Lauke, Odet, Marjo, Lisa en Marlinda mee kan nemen vanaf Nijkerk, Amersfoort en Den Bosch. Wij hebben dan nog contact over de precieze prijs voor de benzine. Ik had Arianne daarover al een PB gestuurd. Ik zat iets mis met de prijs (sorry) maar het zal voor de mensen vanaf amersfoort tussen de 6 en 7 euro zijn en de dames vanaf Den Bosch 1 euro. Dat is dus voor de heenreis en terugreis samen!
Ik ga me nu dan ook maar opgeven op het forum, kijk er erg naar uit!
Excuses aanvaard
Jinte schreef:Gelukkig maar
Ach ja, voor die prijs kom je met de trein volgens mij niet heen en weer vanaf Nijkerk of Amersfoort naar Den Bosch
En dan nog een vraagje![]()
Oh ik schaam me diep.. Is het mogelijk dat 1 of allebei de meiden vanaf Den Bosch door iemand anders daar opgepikt kunnen worden?
of dat 1 van de meiden uit Amersfoort met iemand anders uit Amersfoort mee rijd? (zag nl. dat iemand een rit vanuit Amersfoort aanbood)
![]()
Ik had namelijk een soort van afgesproken met Mark dat als hij vervoer kon regelen naar mij, hij met mij mee kan rijden. Dan kan hij het namelijk wellicht wel redden om mee te gaan.. Maar nog iemand erbij in de auto gaat niet lukken..
Queelens schreef:Jinte schreef:Gelukkig maar
Ach ja, voor die prijs kom je met de trein volgens mij niet heen en weer vanaf Nijkerk of Amersfoort naar Den Bosch
En dan nog een vraagje![]()
Oh ik schaam me diep.. Is het mogelijk dat 1 of allebei de meiden vanaf Den Bosch door iemand anders daar opgepikt kunnen worden?
of dat 1 van de meiden uit Amersfoort met iemand anders uit Amersfoort mee rijd? (zag nl. dat iemand een rit vanuit Amersfoort aanbood)
![]()
Ik had namelijk een soort van afgesproken met Mark dat als hij vervoer kon regelen naar mij, hij met mij mee kan rijden. Dan kan hij het namelijk wellicht wel redden om mee te gaan.. Maar nog iemand erbij in de auto gaat niet lukken..
Ik + mijn vader kunnen er 1 of evt 2 oppikken vanaf station den bosch
ezelvrouwtje schreef:@ Nikki, moet ik haar wit houden?.......... Pas op ik werk met ezels, heb zo een idee dat Silke daar niet van gecharmeerd is, hahahahah
Queelens schreef:Ok is goed moeten je zodra je weet ff zeggen wie dat zijn enzo
Nu rijd in ieder geval SSdesign mee en Linsey (sorry jouw boktnaam weet ik nooit uitm'n hoofd goed te spellen) als zij niet met haar paard als model meegaat en dus als fotograaf.
Dus dan kunnen er nog wel 2 bij denk 4 moet passen op de achterbank hebben een vito dus dat ga wel lukken
Suus__ schreef:Jinte schreef:Ik hou het topic en het forum even in de gaten. Als ik alleen kom worden de reiskosten mij te duur want ik ga gewoon met de auto. Mochten er mensen mee willen reizen (Kan op station Nijkerk of Amersfoort mensen oppikken) kunnen we eventueel de reiskosten delen, dan wordt het voor mij al makkelijker om te komen
Zou je mij kunnen oppikken in Utrecht? Ik kan evt ook naar één van die stations komen, maar thuis ophalen zou wel heel luxe zijn![]()
Eliine schreef:Ik had het andere topic ook al een beetje zitten volgen, en het lijkt me erg leuk om als fotograaf mee te gaan. Ben wel in het bezit van een rijbewijs dus wellicht zijn er fotografen die net als ik uit Amsterdam en omstreken komen? Want Den Bosch ligt niet bepaald om de hoek, dus wellicht kan ik met iemand carpoolen?!
Tenminste, ik neem aan dat ik me nog als fotograaf aan kan melden toch?
Marlinda schreef:Eliine schreef:Ik had het andere topic ook al een beetje zitten volgen, en het lijkt me erg leuk om als fotograaf mee te gaan. Ben wel in het bezit van een rijbewijs dus wellicht zijn er fotografen die net als ik uit Amsterdam en omstreken komen? Want Den Bosch ligt niet bepaald om de hoek, dus wellicht kan ik met iemand carpoolen?!
Lisa en ik komen uit Amsterdam en Amstelveen. Ik hoor net dat ons andere plekje in de auto wss niet doorgaat dus misschien kunnen we dan met jou mee en dan natuurlijk benzinekosten delen?
Marlinda schreef:Eliine schreef:Ik had het andere topic ook al een beetje zitten volgen, en het lijkt me erg leuk om als fotograaf mee te gaan. Ben wel in het bezit van een rijbewijs dus wellicht zijn er fotografen die net als ik uit Amsterdam en omstreken komen? Want Den Bosch ligt niet bepaald om de hoek, dus wellicht kan ik met iemand carpoolen?!
Lisa en ik komen uit Amsterdam en Amstelveen. Ik hoor net dat ons andere plekje in de auto wss niet doorgaat dus misschien kunnen we dan met jou mee en dan natuurlijk benzinekosten delen?
Jinte schreef:Als het zo kan worden geregeld is natuurlijk ook prima
En anders konden jullie met Queelens mee vanaf Den Bosch. Vinden jullie dat niet erg, dat jullie dan niet met mij mee kunnen? Voel me nl. best banketstaaf
NoaSky schreef:LisaDijk schreef:De Carnavals optocht begint pas om 13:00 6 maart.
dan kan je om 10:00 tot 10:30 toch nog wel over die wegen rijden? waar om 13:00 de optocht is?
En ze komen toch niet IN de drunense duinen? want dan is er niets aan de hand, behalve dat we helaas ietsjes op zouden moeten rijden om 14:00 en om 16:30
De dweiltour komt altijd op het terrein bij bos en duin. De carnavalswagens staan dan op de parkeerplaats, de mensen hangen wat buiten rond en binnen..
frankiej schreef:zo, ik krijg zelf de kans nog niet om het hier te melden haha.
nikki met silke wordt door mij opgehaald.
waar precies willen jullie verzamelen? bij de drie linden in giersbergen, bij de ijsbaan in kaatsheuvel (mooi gebied hoor, adres: Waalwijksebaan), of anders?
voorzover ik op google kan vinden is dat de optocht ook over de duinweg gaat. dit is de lange weg naar giersbergen. omleiding zal wel via nieuwkuijk lopen. die ijsbaan lijkt me dan nog niet eens een slechte optie.
bij de drie linden wordt ook carnaval gevierd, echter niet in die mate als normaal middenin een dorp. meer voor de stamgasten, gewoon gezellig en niet echt veel herrie en geen overlast of hangjeugd
edit: @noahsky: bos en duin is totaal aan de andere kant, bij udenhout.
@ssdesign: hm, nou kan prince niet mee (die ken jij wel) haha