Ladies, ik ben dan net 12 dagen 16! Ik vind het een leuke indeling zo! En ook dat we dan naar de primark gaan! Het is voor mij wel meer dan 3 uur reizen dacht ik! R'dam was 3 uur voor mij zoieso.
ben heel slecht in topics bijhouden, dat ik nu al 3 topics lang post bij HHF is echt een wonder! Serieus! Ik heb nooit eerder een hk topic langer dan 50 pagina's volgehouden ofzo
5 februari wel nogsteeds Shanna? Want dan kan ik op zich ook wel beter. Plus dat ik dan zeker weet dat ik nog niet al mn halve geld heb uitgegeven En misschien kan Lotte dan ook wel?
nou, ik wordt er ook niet echt happy van... kelly denk ik ook niet...
Jaimyliefje
Geplaatst: 04-01-11 16:38
Ze zei ook niet dat ze helemaal niet kan, maar dat 5 feb beter uitkomt Ik kan allebei gewoon hoor, alleen 5 feb is sneller
Anoniem
Geplaatst: 04-01-11 16:41
Dan ben ik autoloos helaas..
Liesurt
Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-11 16:42
Shan kan je ook niet de 12de een gedeelte van de dag?
M_D_H
Geplaatst: 04-01-11 16:44
Shanna schreef:
Dan ben ik autoloos helaas..
je kunt ook met het ov gaan toch?
Anoniem
Geplaatst: 04-01-11 16:48
Dat kan ik nu nog niet zeggen, dat kan ik pas op de 12e zeggen Dan weet ik pas hoelaat ik mn auto terug heb.
Ik ga niet met mn camera in de trein zitten, en treinen ben ik geen fan van.. Mij te duur en onveilig en ik ben te afhankelijk van of ze wel/ niet rijden. Na 19 uur kan ik dan al niet meer thuis komen omdat er dan geen bussen meer rijden naar mn huis, en februari is vaak wel een sneeuw-maand..
Als jullie de hele nacht wakker willen blijven wel, ik ben een erg slechte slaper, helemaal bij allemaal vreemden En ik snurk soms als ik verkouden ben