Tyrza clinic Assen/Rolde

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 23:24

Zelfde als mijn zus Kendra.
Ze is geen bokker, ik heb uitgelegd dat setjes en bijkleurende rijbroek erg in de smaak vallen maar ze wil gewoon in haar beige rijbroek en lange sokken rijden Haha! Maar haar schimmeltje gaat morgen wel onder de douche dus witte bandages en dekje zouden toch niet opvallen Knipoog

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 23:32

Ach, dat maakt toch niets uit! Ik heb wel witte bandages, maar die liggen al meer als een jaar in de kast, misschien haal ik ze er zaterdag eens uit. Setjes heb ik ook niet! ( ja, wit, maar verder ook niet! En wat heb je aan een setje als je het toch nooit gebruikt! Knipoog )

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 10:09

Wat een flauwekul zeg...mooi dat ik niet in tenue kom hoor! Ik kom voor de les, niet voor de modeshow. Of is de clinic toevallig gesponsord door BR ofzo? Verward Met die onzin svp [naam verwijderd] niet lastig vallen ; [naam verwijderd] investeert liever geld en energie in de belangrijkere dingen in het leven.

Vanmiddag zal ik [naam verwijderd] weer rijden, een halfuurtje les in losrijden. Als ze daarna nog een beetje kwiek is, kom ik morgen met [naam verwijderd] meerijden. Ik wacht het nog even af, los aan de longeerlijn is ze wel okee, maar niet echt overtuigend Scheve mond

En eh..., nee, ik zal ze ook niet invlechten....

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 10:59

mijn paard loopt ook zonder setjes dus daar doe ik niet aan.

Ik hoop dat ik trouwens weer helemaal fit ben morgen, ben op het moment errug zielig: Heeel erg verkouden, werkelijk alles aan mijn hoofd zit verstopt.

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 11:36

Nou, ik doe lekker wel aan setjes. En vlecht 'm ook in, dat staat hem zo goed Lachen

Laura, hoop voor je dat morgen het gesnotter wat weggetrokken is.... Beterschap

minkieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 12:22

Nou als ik samen met Nino(van bokt) niet verdwaal morgen Schijnheilig dan komen wij even kijken
En als het een beetje meezit neem ik de digi mee,even leuke plaatjes schieten voor op bokt OK dan! Cheese!
Dus misschien tot morgen

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 13:12

Nogmaals: het is aan jullie. Ik zal echt niet "strenger" zijn tegen degenen die niet in wit of setje komen Knipoog

Er worden wel foto's gemaakt, dus voor degenen die het leuk lijkt, staat je paardje meteen mooi op de foto.

Enne Kendra: er valt echt nergens nerveus voor te zijn hoor Knipoog

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:33

Tyrza schreef:

Ik w w ww weet het Hyper!

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:35

Kendra"]
[quote="Tyrza schreef:

Ik w w ww weet het Hyper!
[/quote]

Ach gut valiumpje bij? *LOL*

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:45

Met dat paard waar ik meerijd, zet ik dus wel mijn Cascootje op mijn koppie. Jong ding waar ik nog nooit op gezeten heb en die best fris kan zijn...

Aangezien ik met het zadel van de eigenaresse meerijd en ook met haar sjabrak, ga ik mij niet druk maken over setjes enzo.
Ik ben al blij als ik lekker mijn rondjes kan rijden. Clown

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 14:03

Tyrza schreef:
Nogmaals: het is aan jullie. Ik zal echt niet "strenger" zijn tegen degenen die niet in wit of setje komen Knipoog

Er worden wel foto's gemaakt, dus voor degenen die het leuk lijkt, staat je paardje meteen mooi op de foto.

Foto's? Door onze meegereisde fans, bedoel je? Of is er een Tyrza-fotograaf aanwezig?

Marc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 16:15

yokie"]
[quote="Tyrza schreef:

Foto's? Door onze meegereisde fans, bedoel je? Of is er een Tyrza-fotograaf aanwezig?
[/quote]

Dus dáárom MOET ik mee... Boos! En ik maar denken dat Tyrza niet zo lang zonder mij kon....

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 16:40

Altijd leuk, ik heb nog niet genoeg foto's Schijnheilig

Mijn vader zal mijn uurtje les ook op video opnemen, helaas niet digitaal, maar heb inmiddels een slachtoffer gevonden die het kan omzetten Lachen

Marc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 16:51

Alle foto's kunnen jullie evt ook mailen naar clinics@vipdressage.com.

(Een selectie) van deze kan ik dan uploaden naar onze website. Zo hebben jullie een betrouwbare site waar je de foto's vanaf kunt plukken voor op bv. bokt Lachen

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 16:54

Foto's zijn altijd leuk! Mijn Cor neemt de digi ook mee, maar hoe meer mensen er foto's maken, hoe meer kans op een mooie foto! OK dan!
We hebben er zin aan!

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 19:58

Ik kom ook met digi Lachen

Marc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 20:58

<iframe width="502" height="450" src="http://www.vipdressage.com/clinics/agenda/rolde/drolde031011.htm"></iframe>

Hierbij de laatste versie van de deelnemerslijst.

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 21:46

Ohhh...Kitty, doe je toch niet mee? Jammer zeg! Want als je zoiets organiseert doe je dat toch ook altijd een beetje voor jezelf!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 22:40

Echt heel sneu dat ze niet mee kan doen. Ze heeft er een hoop voor gedaan.....

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 09:14

Jammer Kitty! Maar je bent er toch zeker wel?
Ik kom met Nienke mee, ik denk dat we er zo rond drie uur zullen zijn Verward

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 18:55

Nou, al met al toch mee kunnen rijden door een lief stalgenootje die haar paard af wilde staan.
De komende week ga ik het beestje nog even voor haar doortrainen, dat vroeg ze al meteen toen ik aan het afzadelen was...

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 19:41

Ik niet meegereden, maar wel erg leuke dag gehad. Vooral later op de dag veel van de lessen kunnen zien en horen, was toen minder rumoer en drukte naast de bak. Was voor de toeschouwers een stuk leuker.
Leuke lessen gezien En vond ook dat Tyrza het erg leuk deed, je zag de paarden veranderen als ze zei "probeer eens..." was leuk om te zien.
Knappe paarden ook gezien, vooral de vos van Yokie was een erg stoer paard vond ik. Vos van Picasso was ook erg knap, heb die helaas niet zien rijden. En de pony van Stacy S was ook erg leuk moet ik zeggen!
Maar alle combinaties deden hun best, heb er iig een leuke dag door gehad! En leuk gekletst, was leuk om het zo dicht bij huis te hebben, waren maar weinig mensen die ik niet kende. Of ik kende ze van uit de buurt, of van bokt Haha!

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 19:52

Cody schreef:
Knappe paarden ook gezien, vooral de vos van Yokie was een erg stoer paard vond ik.

Was dat niet die hele donkere in het 4e uur?
Die vond ik iig. wel heeeeeeeel erg gaaf
Picasso is idd. ook erg leuk. Het rijden zag er ook heel mooi uit Lachen

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 19:54

Bloos Bloos
Was jij er ook???

Ik bedoel die vos die met Romanoff van KarenvdM en Avalla van Laurae meereed. Met het cremkleurige dekje en dezelfde kleur bandages.
Heel chique dier vond ik dat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 19:55

Ik hoop dat ik een beetje fatsoenlijk op de foto sta; en ja ik had wél een wit setje *LOL*

Het was best een leerzaam uurtje, waar ik me niet zo zenuwachtig voor had hoeven maken. Bloos Mijn paard is nog niet wat ie voor zijn blessure is geweest, maar het gaat al best weer de goede kant op. Verward

In het uur na mij reed ook een prachtige vos, heel donker. Ben vergeten van wie hij is, maar het was/is een erg stoer paard. WOW! OK dan!

Vond het leuk om nu eens bokkers in het echt te zien!