Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manex schreef:[quote="Nini_roosjeVerder denk ik nogsteeds dat 3 locatie's lastig is hoor. Want 3 locatie's betekend 3 startplekken die betaald moeten worden. Je moet namelijk een locatie hebben waar je met trailers kan staan. Waar toilette zijn evt. een kantine. enz.
Ook 3 keer zo veel vrijwilligers. Minder het samen zijn gevoel. Dus mij lijkt dat erg lastig moet ik zeggen.
Pluttersput schreef:Dat niet alleen, maar als je paarden en koetsen hebt, heb je vette kans dat de paarden de paden voor de menners al helemaal kapot lopen. En dan is het mennen ook een stuk zwaarder
Ik ben al heel langzaam aan het bijhouden in dit topic of er niet iemand uit het zuiden van limburg komt, haha!
Robin schreef:@Nini_roosje : klopt, het is misschien duurder maar door sponsoring kan je ook al een heel eind komen! En ze zijn erg happerig als het om goede doelen gaat. Ik weet niet of je voor zo'n soort evenement in aanraking komt voor subsidie (en al helemaal niet door die stomme bezuinigingen) maar dat zou ik nog kunnen uitzoeken.
kimmie88 schreef:Robin schreef:En op die ene dag verschillende afstanden? Of gewoon allemaal even ver, en de menners een andere route ?
Alle ruiters de zelfcde afstand?
En alle menners de zelfde afstand?
Pluttersput schreef:Ja precies. En als we ons allemaal samenpakken, kunnen we dat best organiseren denk ikGewoon 1 vaste dag inplannen, en alles gelijk op laten lopen
Ik weet niet hoever we naar het zuiden zouden willen gaan, maar in Belgie/Rekem zit 300 kilometer rij/menroute aan elkaar geplakt...
renske_13 schreef:Dat is wel een goede tip inderdaad!Als de rit bij Utrecht is zou je studenten bij de universiteit kunnen vragen. Daar is (volgensmij) de enige opleiding diergeneeskunde in Nederland. Als je daar affiches ophangt, komen er denk ik wel wat studenten op af voor controles tussendoor enzo?
manex schreef:Startgeld vind ik ook een goed idee. Al is het maar een klein bedrag, alle kleine beetjes helpen. Of de sponsering tegenvalt of niet, het zou best gevraagd kunnen worden aan deelnemers vind ik.Persoonlijk zou ik het ook geen punt vinden om startgeld te betalen. Als dat dan deels voor de organisatie is en deels voor Pink Ribbon is dat toch niet erg?
Sponsering kan best wel eens tegenvallen vandaag de dag.
Robin schreef:HahahEn bij studenten : borrel achteraf en ze komen al helemaal.
Anoniem schreef:manex schreef:[quote="Nini_roosjeVerder denk ik nogsteeds dat 3 locatie's lastig is hoor. Want 3 locatie's betekend 3 startplekken die betaald moeten worden. Je moet namelijk een locatie hebben waar je met trailers kan staan. Waar toilette zijn evt. een kantine. enz.
Ook 3 keer zo veel vrijwilligers. Minder het samen zijn gevoel. Dus mij lijkt dat erg lastig moet ik zeggen.
In Huijbergen was dit jaar een paardendriedaagse. Parkeren op een groot weiland, dixies als toilet en tentjes waar je iets kon kopen.
Was prima te doen. Het hoeft niet luxe te zijn wat mij betreft.
Robin schreef:Goede link!