Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) is het ook niet echt leuk om alleen bij de theorieles te zitten en dan maar te moeten kijken. En sommige kunnen het thuis dan nog niet eens uitproberen omdat ze geen paarden hebben waar dat mee kan.
Weet niet waarom, maar vind het ook gewoon zo bijzonder
(niet met Isolde hoor
)

Ik ga dus, in de voorjaarsvakantie, van 19 t/m 26 februari op ponykamp
Misschien kunnen er dan ook een paar van jullie meekomen
? Het is er superleuk, eten&drinken en slapen enzo allemaal inbegrepen en keuze uit 60 paarden en pony's
En in het voorjaar zijn er meestal maar een stuk of 10 mensen (tegenover 1 zomerweek 30/40 mensen
) Vorig jaar en het jaar daarvoor zijn we ook naar grote stallen op bezoek geweest (Eurocommerce, Nijhof) Dat was echt super
De site is www.ervemeenderinkboer.nl

Maar ik snap ook wel dat het duur is, vind ik ook xD
Maar misschien is het ook handiger om haar niet mee te nemen, denk dat dat toch veiliger is voor haar, en ook omdat ze natuurlijk niet 2 a 3 keer een stuk kan crossen met de baby in haar buikje
xlionyx schreef:en hoe zit het dan met iedereen die geen paarden kan meenemen? ik kan er wel 1 meenemen. maar voor degene die wel een paardje zouden kunnen meenemen is het ook wel handig om even te bedenken hoe je er komt. ik heb zelf een trailer en mn ouders kunnen rijden. fotoshoot is dus ook niet echt een goed idee.
dan blijft er een keuze over voor iets met paarden of zonder. dus een buitenrit of bijv een pretpark.
ponykamp mag zowiezo bijna niemand en zelf vind ik dat niet zo.