Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
acera1991 schreef:ik was 23 oktober geweest en toen was ik in die show van Beetlejuice en dat was zo raar XD Op het eind zoende hij me ineens op mn mond
AlzahraShams schreef:acera1991 schreef:ik was 23 oktober geweest en toen was ik in die show van Beetlejuice en dat was zo raar XD Op het eind zoende hij me ineens op mn mond
Hahaha dat had ik eergister ook! Hij pakte me lolly af, zegtie geef een kusje, dus ik doe dat, draait 'ie zijn hoofd, vol op de mond dus
En aan 't einde van de show ook nog
Geweldige gozer
Heb van eddie ook een kusje gehad hahaha! Ik mocht meerijden in 't golfkarretje, zegt eddie zo tegen beetlejuice, 'Ja, zij mag zo mee naar de kleedkamers'
Sta met bijna alle freaks op de foto, en 6foto's met eddie en beetlejuice
Beetlejuice woont btw vlakbij mij
acera1991 schreef:Ja dat had ik dus ook haha XD Vet dat je mee mocht rijden in het karretje XD dat had ik ook wel gewild maar ben ze niet tegengekomen :s Maar waar woont hij dan XD haha
AlzahraShams schreef:acera1991 schreef:Ja dat had ik dus ook haha XD Vet dat je mee mocht rijden in het karretje XD dat had ik ook wel gewild maar ben ze niet tegengekomen :s Maar waar woont hij dan XD haha
Ik ga wegens privacy niet zijn adres bekendmaken haha, maar hij woont in Hilversum
Jaa en ik was met een heel apart figuur mee haha, die was zóo bang voor Eddie, dus aan 't einde van de avond, toen die jongen weg was gegaan, want hij durfde niet meer, en ik was alleen dus, kwam ik zo eddie tegen, heb ik nog een half uurtje mee gebabbeld (hij en Jeffrey a.k.a Beetlejuice zijn goede vrienden van mijn nicht, ik spreek ze regelmatig, buiten werk om, haha!) was wel heel gezellig, ben mee geweest backstage, was echt een súper gave ervaring!
acera1991 schreef:AlzahraShams schreef:Ik ga wegens privacy niet zijn adres bekendmaken haha, maar hij woont in Hilversum
Jaa en ik was met een heel apart figuur mee haha, die was zóo bang voor Eddie, dus aan 't einde van de avond, toen die jongen weg was gegaan, want hij durfde niet meer, en ik was alleen dus, kwam ik zo eddie tegen, heb ik nog een half uurtje mee gebabbeld (hij en Jeffrey a.k.a Beetlejuice zijn goede vrienden van mijn nicht, ik spreek ze regelmatig, buiten werk om, haha!) was wel heel gezellig, ben mee geweest backstage, was echt een súper gave ervaring!
wauw ben echt jaloers XD haha neej dat snap ikwas ook maar een geintje
Maar wel vet dat je ze kent