7 november gaat me niet lukken, dan sta ik 's avonds op het Streekein festival in Gersloot (bij Heerenveen) op te treden en 's middags misschien nog op een festival in Arnhem......Dus dan zou het 6 november worden, maar da's een zaterdag en ook die zit volgens mij al vol...Dus dan hangt het ff van de tijden enzo af...
Is het erg als ik net als hiervoor weer onder voorbehoud sta? Er hoeft ook geen rekening met me te worden gehouden dan, al zit ik er ff bij voor alleen gezelligheid, vind ik al leuk zat!
Paintless
Geplaatst: 22-09-10 22:43
ik vind het prima.
zonder aanhang he.. weet je het alvast.
edit: dit staat er niet goed.
natuurlijk mag je gewoon langs komen. ook zonder iets mee te eten. en volgens mij is er dan vast nog wel iets extra's wat jij naar binnen kan schuiven.
(beter??? )
Laatst bijgewerkt door Paintless op 22-09-10 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Klopt Lisette, de vorige keer kwam er inderdaad iets tussen. Was erg jammer!
Sommigen van jullie heb ik nog nooit getroffen, anderen ook al wel maar die heb ik al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet meer gezien. Wordt weer tijd dus! Ik zal het topic verder even doorspitten!
Ik wil Lisette en Joke wel oppikken.. Ik weet de route over Reduzem - Sneek wel, aangezien mijn paardje daar eerst in de buurt stond
Buitenzinnig
Geplaatst: 25-09-10 11:11
Paintless schreef:
zodra ik weet waar ik wezen moet.. kan ik ook een route bepalen.
geen idee dus.
Workum he Daar woon ik. Adres maakt niet zoveel uit, dat pb ik tegen die tijd wel. Met alleen workum kun je een route bepalen. Vanaf Drachten (of die buurten) ga je dan idd over Sneek
vast wel Reduzem en anders sneek zal wel lukken, al vraag ik als de datum nadert toch nog even of ik niet heel toevallig voor deze ene keer de auto mee kan
Reduzum is ook makkelijk te fietsen, alleen moet je dan 'savond/ 's nachts? wel weer terug. En dat is in je eentje nooit prettig vind ik. Veel kale stukken, bah! Nee liever niet!
Dus als ik het goed begrijp kunnen Lisette en ik met jou meerijden Jose?