Neee, dat kan natuurlijk echt niet! Ben nu met de lijst bezig, volgt zodadelijk, ik moet even puzzelen hoe ik em hier op kan krijgen (excel, iemand tips?)
kleinvosje
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-11 14:49
De mail naar HP is er inmiddels uit, hieronder het programma even vlug neergezet, kunnen nog wijzigingen volgen!
Groep 1: 14.00 uur
Pizza64 Iris de Haan A part of Tango Z1 LUV Laura Biemans Arage M1 ListigListje Linda Selhorst Aquanto L2/M1
Groep 2: 14.45 uur
Boleertje Bianca de Roy Bolero B kleinvosje Kim Vos Aviva Savanne M1 ?Ravenna?
_Pansy_ Jolanda van Gelder D.C. Con Amore L2 Kelan Lonneke van Urk Annalina L2 Yess Sandra Kloeth Action W L2
*= afhankelijk van voorkeur HP, als hij in het midden Tango wil rijden, dan gelden de tweede tijden, rijdt hij Tango aan het einde, dan worden het de eerstgenoemde tijden.
Ik heb LUV en Boleertje niet bij elkaar in de groep gezet, zodat jullie naar elkaar kunnen kijken. Indien je wel samen wilt, dan kunnen Boleertje en Pizza eventueel ruilen?
Ravenna, het wordt aardig tijd om een definitief ja of nee te zeggen. Als je nee zegt, plaats ik een oproep hier op Bokt dat er een plek is vrijgekomen, volgens mij zijn alle reserves nu ingevuld.
daar had ik ook al aan gedacht ook een goede ervaring ergens anders en met 3 paarden in de baan.....
JeaDH
Geplaatst: 08-04-11 21:53
Ook wel gezellig voor Iris een leeftijdgenootje
listiglistje
Geplaatst: 08-04-11 22:00
dat is waar...iris had mijn dochter kunnen zijn qua leeftijd
Maar met rijden is ze wel verder als ik ben
Ik zie dat ik bij Iris in het groepjes zit, nu hopen dat ik me niet hoef te schamen naast Iris in de baan
JeaDH
Geplaatst: 08-04-11 22:29
Nee joh dat valt heus mee, naast Aqanto lijkt Alcazar waarschijnlijk en grote pony
kleinvosje
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-11 22:30
Zie, ik wist dat ik iemand mogelijk zou vergeten, Eveline dus. Eveline, laat even weten of je mogelijk interesse hebt, dan hoef ik niets op Bokt te zetten!
Wat een leuk idee!! Ik heb geen tango, komt niet eens in de buurt haha, maar wens jullie veel plezier!!
Ravenna
Geplaatst: 09-04-11 08:58
hoi allemaal, sorry maar ben echt enormmm druk geweest de laatste tijd!! loop van hot naar her te rennen en heb dus echt geen tijd gehad om dus hier ff te antwoorden!! ik ga straks even vragen aan mijn schoonvader of die eventueel wil, anders vind ik dit wel zo gaaf om mee te maken dat ik maar ff zelf moet gaan rijden.. ik heb nu 1 les gehad (al weer ff terug) en het rijden zelf opzich is geen probleem.. alleen het inparkeren (achteruit enzo) dat is lastig!! kan ik eventueel als het me niet lukt 1 van jullie vragen om te helpen daar?? ik rij anders gewoon zelf, ik wil dit niet missen, dus ik doe gewoon mee overigens zag ik de planning en vind ik het prima (mag ik ook wat mensen meenemen??) of had HP daar moeite mee?? nogmaals sorry dat ik zo laat reageer was echt niet mijn bedoeling
ps: overigens kan ik niet meedoen met het ontbijt (samen eten) ik heb een lactose intolerantie dat betekend dat ik dus heeeeeel veel niet mag hebben (neem mijn eigen eten en drinken mee .
maar goed ik ga weer, moet weer weg
overigens staat er een foto van zillion en mij op de dressspring hyves (bij de foto's) die heeft iemand van stal gemaakt van me een tijdje terug..http://dresuurstal.hyves.nl/ weet niet of je hem kan zien... zal kijken of ik deze kan krijgen en hierop kan zette
Fijn dat je toch meegaat, en ja hoor, ik kan vloeiend in en uitparkeren, als het niet lukt, kom ik je helpen! Je hebt het verder over een ontbijt maar welk ontbijt bedoel je? Ik weet van geen ontbijt?
Wt het meenemen van mensen betreft: we hebben afgesproken dat je 1 helpende hand mee mag nemen, HP zal niet te veel mensen over zijn erf willen hebben.
Stuur je me even een mailtje met alle gegevens naar kleinvosje@gmail.com, dan stuur ik je een berichtje terug met mijn bankgegevens!
Ravenna
Geplaatst: 09-04-11 17:45
ow sorry dacht dat jullie ook gingen eten enzo.. jemig ik ben wel lekker bezig zo niet duss maar k zal je even een mailtje sturen hij komt er over 1 min aan ik heb het al geregeld dat mijn schoonpa meegaat, scheeld me al iets stress.. hij gaat weer weg zodat hij een normale dag kan hebben (hij heeft niets met paarden ). ik neem mijn vriend en moeder mee als dat mag!! (vind het wel tof voor mijn moeder want, die heeft me vroeger altijd gesteund "dus die verdient wel zoiets moois" en me vriend omdat die mij rustig & relaxter kan houden haha).
overigens is zil net weer onder het zadel ivm dat die 1 week kreupel heeft gelopen omdat de smid niet op kwam dagen en hij dus daar de dupe van was dus ik ben nu gelukkig weer aan het opbouwen, kan die mooi aan de bak bij HP
Ravenna, ik vind het een beetje vervelend om te zeggen, maar een auto vol mensen wordt niet heel erg op prijs gesteld. Ik wil ook wel meer mensen meenemen dan mijn ene hulp, maar HP wil gewoon niet teveel volk rond hebben lopen. Daarom hoop ik dat je je toch houdt aan wat voor de anderen ook geldt, jezelf en 1 persoon om te helpen/filmpjes maken...
Ravenna
Geplaatst: 09-04-11 17:51
ok, is prima (ik neem dan 1 van die 2 mee . vader van mijn vriend gaat meteen weg dus die zal je ook niet zien denk ik, dan word het mijn vriend of moeder o oww
Heel fijn, bedankt. Ik wil geen al te scheve gezichten. Ik zal het nog een keer voor de zekerheid vragen, maar ben bang dat het zo zal blijven...
Ravenna
Geplaatst: 09-04-11 17:53
haha ik ga binnenkort wel een keer langshobbelen en op mijn knieën zal het helpen
JeaDH
Geplaatst: 18-04-11 18:12
Zo jongens wij zijn 13 mei al heel dicht bij Harskamp, ik heb net Bed and Breakfast bij De Kleine Pol in Otterlo gereserveerd. Lekker relaxed, hoeft Alcazar niet na een paar uur op de trailer staan meteen aan het werk. Ik kon op de website van HP geen adres vinden heb jij dat Kleinvosje?
listiglistje
Geplaatst: 18-04-11 20:41
Dat is ook een idee pizza! Leuk adresje en goedkoop, lijkt wel een soort minivakantie
Mijn groom (bokker Norton) kan helaas niet mee, ze baalde als een stekker...maar ze had een kaartje van een festival cadeau gekregen van iemand....
Nu gaat er een andere vriendin van mij mee, zij had mij laatst ook meegenomen op de VIP bij Indoor Brabant, dus ik denk ik vraag haar
Ravenna
Geplaatst: 18-04-11 21:52
pizza: moet je kijken op de site van de sponsor van HP ff ondertussen zoeken voor je...
Resim Investment Group Laarweg 15 6732 DG Harskamp Tel. 0318-591141 Fax 0318-591066
Haha, jullie zijn me voor jongens! Heb vanavond mail gehad van HP, ALS hij Tango gaat rijden is het als afsluiter nadat iedereen gereden heeft. Mogelijk is het zo dat hij de dag erna wedstrijd heeft en dan dus niet zal rijden, maar stiekem hoop ik dat die wedstrijd niet doorgaat ! Nadrukkelijk verzoek van HP om echt max 1 persoon extra mee te nemen, hij wil zoals ik al dacht niet teveel mensen op stal hebben rondlopen... Het adres is inderdaad Laarweg 15 in Harskamp. Ik zal vandweek iedereen een mailtje sturen met daarin ook mijn gegevens, zodat iedereen contact met me op kan nemen in geval dat dat nodig is!
listiglistje
Geplaatst: 19-04-11 09:06
Het zou wel de kers op de taart zijn, maar is het niet zo dan is het voor mij ook prima! Al hoop ik van wel