ik kom btw om 10 voor 12 aan als het goed is
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cyn_ schreef:Ja is goed.
Voor de mensen die er nog nooit zijn geweest.
Zo ziet het er ongeveer uit als je uit de trein stapt.
Trappetje naar beneden en dan kom je in een hal, en dan aan de linker of rechterkant (hangt er vanaf van welke kant je komt) is een grote ruimte of je komt uit bij winkeltjes, dan moet je daar langslopen en kom je er ook.
http://www.beunwarez.org/blog/files/ams ... _small.jpg
En dat ziet er zo uit, en dan zien we elkaar daar wel.
AlzahraShams schreef:ik heb geen michael shirt
ik doe wel aan wat ik ter plekke in mijn kast vindt, moet toch al vroeg me nest uit, 10 uur ofso
Dan benik nooit wakker genoeg om te kijken wat ik aan wil doen
En maris, maak je geen zorgen over dat 'niet leuk genoeg overkomen', we kennen je nu al zo lang, dat ik er niet eens op ga letten, wie er wel of niet spontaan overkomen, ik ben waarschijnlijk toch te druk, misschien toch maar mijn adhd medicijnen innemen
AlzahraShams schreef:ik heb geen michael shirt
ik doe wel aan wat ik ter plekke in mijn kast vindt, moet toch al vroeg me nest uit, 10 uur ofso
En maris, maak je geen zorgen over dat 'niet leuk genoeg overkomen', we kennen je nu al zo lang, dat ik er niet eens op ga letten, wie er wel of niet spontaan overkomen, ik ben waarschijnlijk toch te druk, misschien toch maar mijn adhd medicijnen innemen
M_ariskaa schreef:AlzahraShams schreef:ik heb geen michael shirt
Aaawwhhh, dat vind ik zo lief!
Volgens mij ga jij heel druk zijn.
M_ariskaa schreef:HOLLYYY CRAP IK PANIKEER HIER DIK
OKE NU ECHT AANKLEDEN
TJUUUSSS TOT VANMIDDAG I LOVE YOU GUYS![]()