Ik ben tenslotte ook nog kind
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik moet toch aankomende woensdag naar het ziekenhuis voor opname en ik weet niet hoelang dat gaat duren. De dokters denken dat ik zaterdag ofzo pas weer naar huis mag.....
!!!
Ik sta nog niet op de lijst hier boven, dus jullie hebben sowieso nog geen rekening met me gehouden, maar neem maar aan dat ik niet mee ga. Mocht ik nog wel beslissen mee te gaan dan laat ik het alsnog per pb weten en eventueel kom ik gewoon zelf naar het park en zie ik jullie daar wel rondwandelen. Maar ik denk dat een volgende keer me beter uitkomt.. Debo schreef:Ik heb om half 11 en om half 2 een show... dus voro wei me niet wil missen ..de eerste show rijd ik alleen , de 2de show doe ik in samenwerking met The fantasy horseshow
peeky schreef:ZO daar was ik ook weer eensIk vreesde dat ik in Groningen zat aankomend weekend, maar dat is niet het geval. Moet alleen Eelke nog even bewerken of hij mee wil....even al mijn charme in de strijd gooien
Wat een leuke website heeft het land van ooit trouwens
Scherps"]
[quote="Debo schreef:Ik heb om half 11 en om half 2 een show... dus voro wei me niet wil missen ..de eerste show rijd ik alleen , de 2de show doe ik in samenwerking met The fantasy horseshow
dan zetten we heel t land van ooit op z'n kop hahaha...
Maar ind die draaikoetsshow met mij en rydar aan de langelijnen erbij
nu op full-speed adsl,als de provider mee wil blijven werken
.
)