Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Morris schreef:Volgens mij hoorde ik jullie op de achtergrond, toen de heer vd Veen belde gisterochtend. Iig een hoop gekakel, hi hi.
De aanleiding, kunnen jullie je voorstellen, was natuurlijk om mijn paard te laten 'wegbrengen' door vd Veen.
(mijn vorig paard heb ik ook bij hem gebracht. Ik vind het een geweldige man)
Petulan schreef:Morris schreef:Volgens mij hoorde ik jullie op de achtergrond, toen de heer vd Veen belde gisterochtend. Iig een hoop gekakel, hi hi.
De aanleiding, kunnen jullie je voorstellen, was natuurlijk om mijn paard te laten 'wegbrengen' door vd Veen.
(mijn vorig paard heb ik ook bij hem gebracht. Ik vind het een geweldige man)
Oh dat meen je? Jeetje! Wij zeiden nog tegen elkaar, dat maken van de afspraak moet echt het moeilijkste zijn van het hele 'proces'.
Jolliegirl schreef:Zo, ben ook weer thuis.
paardenworst ligt in de vriezer!
Ben gevraagd of ik binnekort niet es n ochtendje wou komen helpenLol!
Ga ik zeker een keertje doen! Reuze interessant, meehelpen het vlees keuren e.d en de hele reutemeteut!
Ben zeer benieuwd naar de foto's van photodudedie krijg ik doorgestuurd en dan zal ik de link doorgeven aan iedereen
Jolliegirl schreef:Nee dat snap ik ook welmaar toch... weet niet of ik er het lef voor heb!
En een dagje helpen, vind ik reuze interessant... Maar laat het schieten maar mooi doen door iemand die er goed ervaren mee is..
Dood kan ik niets meer kapot maken
KiWiKo schreef:Jolliegirl schreef:Nee dat snap ik ook welmaar toch... weet niet of ik er het lef voor heb!
En een dagje helpen, vind ik reuze interessant... Maar laat het schieten maar mooi doen door iemand die er goed ervaren mee is..
Dood kan ik niets meer kapot maken
schieten mag je denk ik officieel niet![]()
maar dan alsnog onder goede begeleiding zou je het best wel eens kunnen doen........ Ik heb er ook moeite mee gehad om dieren te doden, nu draai ik mijn hand er niet meer voor om bij wijze van......
als ik weet dat het beter is voor het dier dan is het zo.........
Jolliegirl schreef:Mar77 schreef:wat ik me nou afvraag over alle excursies: zijn jullie nou allemaal van het: Oh ik ga ze allemaal van de slacht redden , idee af?