De stedelijke koopzondagen in Utrecht zijn op de eerste zondag van de maand (incl. Binnenstad)idunno, ik vertrouw de site van hoogcatharijne zelf meer denk ik
ik kijk altijd op deze en is nog altijd goed gedaan, but whatever... we kunnen kijken wie er allemaal op 7 februari/maart kunnen
Amburtjoz schreef:WELKE DATUM MEETEN =) schreef:7 februari. Simone. Amber. [***]7 maart. Simone. Marleen. Britt. Amber4 April. [***]...'k voeg der maar een toe
WELKE DATUM MEETEN =) schreef:7 februari. Simone. Amber. Leanne7 maart. Simone. Marleen. Britt. Amber4 April. Leanne. Marleen..
WELKE DATUM MEETEN =) schreef:7 februari. Simone. Amber. Leanne7 maart. Simone. Marleen. Britt. Amber4 April. Leanne. Marleen. Britt.
WELKE DATUM MEETEN =) schreef:7 februari. Simone. Amber. Leanne7 maart. Simone. Marleen. Britt. Amber. Camee4 April. Leanne. Marleen. Britt. Camee
staat er weer geen zaterdag tussen grrrr dat kom mij weer t beste uitdus ik kijk uiteindelijk wel of ik meega, dus houd met mij maar geen rekening nog !
Cameee schreef:WELKE DATUM MEETEN =) schreef:7 februari. Simone. Amber. Leanne. Michelle7 maart. Simone. Marleen. Britt. Amber. Camee4 April. Leanne. Marleen. Britt. Camee. Michelle
WELKE DATUM MEETEN =) schreef:7 februari. Simone. Amber. Leanne. Michelle7 maart. Simone. Marleen. Britt. Amber. Camee4 April. Leanne. Marleen. Britt. Camee. Michelle. Amber
Ik dacht dat ze niet mee ging, omdat Amber en Leanne niet op een zaterdag konden? Maar dat kan ook aan mij liggen
kiss_lotte schreef:ik ga ook niet meer mee!have fun girls Ook, is denk ik van dat Leanne en Amber wss niet mee gingen i.v.m werken op zaterdag