Ja, remmen kan ik ook niet .. en de laatste keer was ik ook bang om door het natuurijs te zakken dus schaatste ik heel voorzichtig, dus ging ik iedere drie halen zowat op m'n bek.. Maar ik kon vroeger echt op een flink tempo rondscheuren op mijn witte kunstschaatsjes hoor .. Heb nog schoolijshockey gedaan, vet stoer xD
Ja, kom dan ergens mee. Want alles wat wij aandragen vind de helft niet leuk en het zijn ook iedere keer dezelfde mensen die het niet leuk vinden.. En goede ideeën is nogal een ruim begrip. Maar ik ga wel denken.
Ja weet ik veel, ik weet niets meer. Ik heb de rest al bedacht en ik geef idd mijn mening als ik iets niet zie zitten. Ik bedoel, zit op dit moment echt krap bij kas en dat zal 2 januari ook wel zijn dus ik wil wel graag iets doen wat ik wel zie zitten..
Ehm we wijken wel af, het gaat om de meeting van 2 januari en we zoeken nog een middagprogramma in Rotterdam Tenzij ik me vergis... Ligt Oberhausen niet in Rotterdam *jammer I know, maar helaas...*
Hehe, laat ik nou meer met Oberhausen als stad hebben dan Rotterdam xD.. en Oberhausen heeft een mega winkelcentrum, but that's beside the point, dan komen we helemaal niet meer thuis