haha. geen idee of bianca t der mee eens is als ik het hier neer zet.
Al tijdje gaat t niet zo lekker tussen ons, beetje irritaties enzo. Nu heeft bianca voor de zoveelste x een afspraak afgezegt, en ben ik der gewoon klaar mee. K moet ook rekening mee houden als ik iets met haar afspreek, en dan zegt zij t gewoon zomaar af. Maar opzich ist voor mij goed zo, maar bianca geeft mij overal de schuld van ( T is wel de schuld van 2 kanten hoor Maar in dit geval ging t om die afspraken).
En aangezien ik van mn ouders niet alleen na de meeting mag Ben ik bang dat het niet zal gaan lukken, hellaas.
Wat vreselijk jammer blacky, misschien helpt het als je ouders 1 van ons aan de telefoon heeft gehad? Zodat ze weet dat we echt zijn en bestaan en geen enge mannen zijn Ik kan dat best begrijpen van hun hoor. Mocht dat een idee zijn laat me dan even wat weten dan pb ik mijn nummer wel even. Hopelijk komt het weer goed tussen jullie, volgens mij zijn jullie al heel lang dinnetjes toch?
We kennen elkaar 13 jaar, maar pas later zijn we echt vriendinnen geworden En stiekem ook achter achter nichtjes Waar we paar jaar geleden achter kwamen Haar vader en mijn opa zijn neven
Miss mag t ook als ik n andere vriendin mee neem . Zal nog wel es met ze praten
Kijk maar eens, zou jammer zijn als je daardoor niet kunt komen...
Leliaardje
Geplaatst: 28-02-10 17:13
Jammer hoor! Hopelijk komt het weer goed tussen jullie. In het puzzel-topic zei ze dat ze ook erg moe was en daarom een tijdje niet op bokt zou komen. Misschien is dat ook een reden waarom een afspraak tussen jullie niet door ging.
En ook erg jammer als je daardoor niet naar onze meeting kunt komen. Tja, hoe maken we duidelijk dat we gewoon lieve puzzelende vrouwtjes zijn ? Hopelijk vinden we hier een oplossing voor en kun je toch mee!
Nee, dat is het niet. Ze komt eigenlijk niet meer in t topic door mij. En ze had andere plannen waardoor t niet door kon gaan. Terwijl dit al n jaar vast stond.
MAAR ik heb met mams overlegd, ik mag gewoon na de meeting Als ik iemand heb die evt mee kan, willen ze dat wel graag, maar anders mag ik ook gewoon alleen
Leliaardje
Geplaatst: 28-02-10 17:19
Leuk dat je mee kan ! Jammer dat we Elmo kwijtraken !
ik mag eigenlijk nog maar 1 puzzel in de maand halen XD. en heb net deze week 1 gehaald. Dus k had mams heel lief aangekeken of ik nog 1 extra mocht kopen bij de meeting dat mocht wel (A)