JoycexLynn12 schreef:Ja dat zou wel nog kunnen met de trein inderdaad en dat iemand me daar oppikt.. oohh ik wil echt graag mee!
ik woon naast station overwhere dus ik raad je aan om dan naar mij te komen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HubbaBubba schreef:Je kan ook gewoon met Annemieke en mij meerijden hoor, dan slaap je (misschien) maar een keertje wat minder, wie weet bevalt het je wel
JoycexLynn12 schreef:HubbaBubba schreef:Je kan ook gewoon met Annemieke en mij meerijden hoor, dan slaap je (misschien) maar een keertje wat minder, wie weet bevalt het je wel
totdat ik mijn wedstrijden zelf moet dokken, no way.. ik wil er fris en fruitig opzitten zodat ik goed kan presteren!
Mijn ouders betalen alles, wedstrijden, trailergeld, lessen.. vind ik wel dat ik dan ook een beetje goed op het paard moet zitten
wil graag mee hoor, daar niet van
JoycexLynn12 schreef:HubbaBubba schreef:Je kan ook gewoon met Annemieke en mij meerijden hoor, dan slaap je (misschien) maar een keertje wat minder, wie weet bevalt het je wel
totdat ik mijn wedstrijden zelf moet dokken, no way.. ik wil er fris en fruitig opzitten zodat ik goed kan presteren!
Mijn ouders betalen alles, wedstrijden, trailergeld, lessen.. vind ik wel dat ik dan ook een beetje goed op het paard moet zitten
wil graag mee hoor, daar niet van