elias schreef:ik weet niet of ik mag logeren aninawant ik heb je nog nooit ontmoet zegmaar, dus mag denk ik niet van mn ouders
hahahaha

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
liz schreef:wat dom dat het topic een slotje heeft! Waren we bijna bij de 500, krijgen we een slotje. Echt jammer van dat meisje dat ze zo dom deed. Snap precies wat jullie bedoelen hoor! Dat is namelijk echt typisch van dat tsja.. hoe zal je dat noemen, kinder achtig gedrag waar je je dood aan kan ergeren!
Maar ik ben vandaag dus bij dat nieuwe pardje wezen kijken, en het was echt SUPER vet!! echt leuk beestje.
Alleen er hebben al mensen een bod gedaan. En wij ook, nu afwachten welk bod er uit komt. Als ons bod eruit komt ga ik hem eerst een half jaar rijden, om te kijken of de klik er echt is en of ik het wel leuk vind in de paarden (omdat ik eingelijk alleen maar pony's ben gewend. Ook antuurlijk wel wat paarden gereden, maar zit toch groot verschil in vin dik) Dit paard heeft echt de eigenwijsheid van een pony en daar hou ik wel van. Iedere dag weer een utidaging aan gaan!
Ik zal trouwen ff proberen meer op bokt te komen, maar heb het gewoon erg druk! (A)