Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Equimotion schreef:Hoi,
sorry voor mijn afwezigheid, ik heb echt knetterdrukke weken achter de rug, daardoor soms wat ruis op de zender.
Ik kreeg vandaag van mijn stalhouder het voorstel voor een arrangement, hij heeft er wel zijn best voor gedaan dus ik stel voor dat we het dan ook afnemen:
- ontvangst, koffie/thee en gebak
- gebruik binnenmanege
- als afsluiting een Gribaldi-cocktail (alc/non-alc) met diverse hartige quiches.
E20,- p.p. en de mensen die zonder paard komen E10,- p.p. Met het idee dat de inloop voor losse mensen die willen kijken natuurlijk vrij is, maar ivm gebak en borrel e.d. De borrel krijgt dan dus een wat meer besloten karakter.
Het loopt de laatste weken ineens heel erg storm met vaste pensionklanten (8 erbij binnen een week!!), ik heb voor Erleyne een overnachtingsbox gereserveerd maar dit is ook echt de allerlaatste box die vrij is in de nieuwe stal. In de oude stal zijn er 3 boxen voor dagstalling, dit zijn wat kleinere boxen, ze beschikken niet over voerbakken of zelfdrinkers. Het verzoek is dus om zoveel mogelijk gebruik te maken van je eigen trailer als het kan. Wil je echt per se een box neem dan even contact met mij op, liefst per e-mail en niet via bokt. info@equimotion.nl