jaaa koe handel, leuk!~(kan wel niet rekenen dus is erg lachwekkend)geen spooktocht hoor, zie ik nog weken spoken.schrik parcours lijkt me wel super leuk.
Haha of gewoon hele avond BBQ-en als je geen honger meer hebt gewoon lekker vuurtje stoken Skip bo lijkt wel beetje op rummi of zo ?!Wij hebben Kolonisten v Catan incl zeevaardersuitbreiding!
Schrikparcour is geen probleem. Ik ga achter een struik liggen en als jullie voorbij komen, dan spring ik er wel joelend, klappend en piafferend uit
O ja lekker maartje zo aan een stokkie Whaha grit zie het al voor me en dan ook Spook uit de bosjes laten springen
Skip bo is een soort rummicup achtig is maar dan leuk Nou doe maar niet Grit Ziggy is hoog en het is een lange weg naar de harde grond...
watjes als jullie gaan vuurtje stoken, neem ik wel boekje mee Ik en vuur zijn niet zo'n goede combi hihi
Leon en vuurEn Janet met haar gasolie Ik ben ook niet van vuur, maar een BBQ is altijd gezellig.Ik heb scrupulus, een gewetensspel
Spelletjes op het paard.Maak je meedere groepjes.En dan alles zo snel mogelijk doen.Je krijgt ook punten per onderdeel.Bv.race met slalomlepel vast houden daar een tennisbal op in draf heen en weerenzzzz.
haha Grit.Doe je niet mee met VinceMaar dat is echt leuk hoor.Heb het aantal jaren geleden toen op de manege gedaan.Waren toen 4e van de 12 ofzo