Kijk, als ik carlijn ken. Zou het nog wel mogen dnek ik. Dus er is hoop dat ik uiteindelijk toch wel mag We zijn denk ik ook een beetje laat begonnen met plannen, het topic is optijd geopend, maar het is steeds vooruit geschoven.
Ik wil ook mee meeten, maar ik ben nu tot donderdag bij een vriendin op ameland dus ook bij deze, meiden tot over een paar dagen (L)(L)(L)
mmmmmmmmmmmmm. We kunnen ook gewoon voor de herfsvakantie afspreken. Dan zit iedereen misschien nog niet zo volgepland veel plezier marit
lyd je vergeet de belangrijkste ZOMERVAKANTIE maar dies beetje ver weg maar zullen we herfstvakantie doen?
hihi, waar willen we dan, want in de herfsvakantie komt fleurtje hier misschien heen, dus er is een mogelijkheid
TWELLO deventer/apeldoorn/zwolle ofzo? dat ligt wel beetje in de buurt van iedereen? [behalve van mij hahahaha maar dat boeit niet ]
neeklopt maar watmoet je anders doen zwemmen is het nu te koud voor [zwembad kan wel?] of bowlen ofzo maar de stad in, is wel het makkelijkst
wel gezellig we kunnen (als t beetje mooit weer wordt) wel naar 't strand gaan? maar dan ook zeestrand?