Steef, hoeveel fietsen heb jij thuis die we evt kunnen gebruiken? We zijn tot nu toe met 6, dus als jij 2 fietsen hebt en ik kom ook met de fiets... dan zijn er 3 fietsen en dat moet wel lukken denk ik zo?
Debb
Geplaatst: 30-06-09 19:19
Yannicke schreef:
En anders met z'n 3tjes op 1 fiets, een trappen, een op het zadel en een achterop. Geen succes, dat weet ik nou al.
Jawel hoor, hier boven de rivieren is dat altijd een succes
Ik heb dat verre reizen er wel voor over, voor een keertje. Als yan steef en joon de volgende keer naar ons toe komen, haha Plien, geld jou abbo dan nog? Kan ik dan korting krijgen? Anders ga ik op jacht naar kortingskaarten!
Ik heb geen abbo meer Deb, ik heb nu een OV kaart! Maar op dat moment heb ik alleen korting, ik reis dan helaas niet gratis.. dus dan betalen we allebei hetzelfde, een retourtje met 40% korting! Retourtje Eindhoven met korting kost €22,70.
Oja het is op 2 dagen natuurlijk.. dan moeten we 2 enkeltjes nemen van 14,20 per stuk.. dus €28,40
Steef_
Geplaatst: 30-06-09 19:33
ja jullie zouden dan gewoon eerst naar mij moeten komen en dan fix ik denk ik dat iemand ons brengt.. en anders moet joon hier inderdaad ook heen komen.. ik heb denk ik wel 2 fietsen.
maar vanaf steef is het geen uur, 20 min. zei ze net toch?
Steef_
Geplaatst: 30-06-09 19:36
van mijn huis af is 't niet zo ver hoor half uurtje denk ik maar als mijn ouders dan ook vakantie hebben, kunnen ze ons wel brengen.. dus dat moet ik even navragen en anders misschien mijn broet, met z'n nieuwe car haha
maar moeten we dan niet contact opnemen met dat waterskie geval?
Pasamba
Geplaatst: 30-06-09 19:55
Paoline schreef:
Oja het is op 2 dagen natuurlijk.. dan moeten we 2 enkeltjes nemen van 14,20 per stuk.. dus €28,40
Weekendretour is hetzelfde als een gewoon retourtje.
Steef_
Geplaatst: 30-06-09 19:56
hoeft niet, persee maar als je wil kan ik dat nog wel even navragen aan mijn neef en als het dus wel nodig is dan bel ik wel maar voor hoeveel mensen moet ik dan bellen en voor 5 augustus toch?
Voor mij is 2 keer een enkeltje €36,40 + de prijs van dat er bij op en vast nog wel meer.. tsja ik vind het nogal wat. Ik moet ook nog sparen voor mijn vakantie namelijk enzo..
Nouja jullie zullen mij wel weer een enorme zeur vinden enweetikhet, maar ik sla dan ook over dit keer, met pijn in mijn hart.