Ik heb ook nog niks ingevuld, ik heb lekker heel cliche-matig al alles wat ik wil, lekker puh Zou echt niet weten wat ik er op zou moeten zetten
Is idd wel handig om te weten. Ik geloof dat we aan de BBQ gingen, dus dan is het wel handig als we weten wat we zelf mee moeten nemen.
ehm nou bbq's heb ik, verder nog niets... Denk maar gewoon verdelen? En uurtje of 5? Had perongeluk nog concours opgegeven maar heb dat toch weer afgemeld.
vandaag wel 2 toffe prutskadoos gekocht. verder is mijn lootje nog niet ingevuld. Diegene heeft nog een paar dagen en anders is ut PECH.
Sue_ schreef:Jaaa... was nog dr kringkampioenschappen ook... hahahahha. STOMHmm, da's wel belangrijk. Valt dat niet in te passen qua tijd? Ik vond de kipsaté van Mause goddelijk. Mijn fiets kan ook echt super lekkere kipsaté maken, dus als Mause niet kan, wil ik dat wel meenemen
JAAAAA die kipsaté van de fiets van Jettie is superrrrlekker! Ik ga direct m'n lootje invullen!Sorry dat ik je zo lang heb laten wachten Sue ....
Volgensmij is dat gewoon een tactiek hoor, alle mensen die hun lootje nog niet hebben ingevuld hopen dat er een niet te belachelijk gedicht of zoiets bij komt