Dag maak mij ook niet veel uit. Misschien op een centraal punt geld inzamelen en dan kunnen we misschien groepskorting krijgen.
[VN] Horse Event 2009: Korting voor BokkersDe dag maakt tot nu toe weinig voor mij uit. Maar het is nog wel lang van tevoren plannen.
En die bokkerskorting blijft toch staan tot het einde toch?Dan kunnen we ook gewoon tegen die tijd even kijken!
Ik maak het topic maar even weer wakker.Horse Event begint er al aan te komen.Misschien een idee om een beetje te gaan plannen?
ik weet niet of ik het ga redden, dat is net na mijn verhuizing en dat is al duur zat.Helaas zit ik ook zonder vervoer nu
voor mij word het em helemaal niet 13 september heb ik tinkerkeuring en verder zit ik al alle weekenden helemaal vol gepland...nou ja,het idee was in elk geval helemaal goed hihi.misschien volgende jaar
Ik ga sowieso, als iemand een slaapplek nodig heeft oid kan dat geregeld worden bij mij als je dat leuk lijkt Wil wel graag met iemand samen gaan hoor
Britt, als ik kan op die dag, kan ik dan met jou mee rijden vanaf helmond centraal?? (of 't hout, wat fijner is voor jou dan hahaha)En wellicht dat ik me ook aanmeld voor die slaapplek, weet iig na morgen middag of ik het wel of niet ga redden.
Ik wil er wel heel graag heen..!Weet ook nog niet wanneer..Staat het ook ergens op welke dag wat is enzo?
Tijdschema wordt eind augustus pas geplaatst, er is wel beschikbaar wat er welke dag gaat gebeuren; http://www.horse-event.info/public/clin ... 7/129/141/Je mag zeker met me meerijden Monatoetke, gezellig! Vanuit Centraal of Brouwhuis is voor mij het makkelijkst. Laat maar weten hoe het loopt
BrittKitt schreef:Je mag zeker met me meerijden Monatoetke, gezellig! Vanuit Centraal of Brouwhuis is voor mij het makkelijkst. Laat maar weten hoe het loopt Toppie ik laat van het weekend ff wat horen