Ik heb een routebeschrijving gekregen van Marlies, dus moet goedkomen. En anders gaan we even een sightseeing in Wierden doen
Oh frikandellen zijn gehaktballetjes geworden en ik gooi denk ik wat eieren in de pan en die vul ik op. hebben we wat hartigs te eten.Ennnnnnn ik heb al heel wat smaakjes thee ingeslaan.
Ik heb ook net boodschappen gedaan Nog even voor de zekerheid, behalve Linda zijn er geen vegetariërs toch?Smaakjes thee hoefde ik niet in te slaan, heb hier nog kilo's liggen Iemand nog wat van Cynthia gehoord btw? Heb geen reactie op PB gehad nl
Ohh dat klinkt lekker allemaal. Baal er wel van, maar heb gewoon mijn agenda slecht beheerd en tja dat is toch echt mijn eigen schuld.Heel veel (eet )plezier morgen!!!
Ik kwam lowara net tegen op stal... maar die komt ook niet Oh ja, van mij worden het brownies... had ik meer zin in
Heel veel plezier morgen Ik eet bij voorkeur ook geen vlees, maar ja, ik kom niet.Ik mag niet eerder dan dinsdag de deur weer even uit. Het was het niet helemaal vandaag. Was ook soort test of het morgen ging lukken. Niet dus.
gewoon brownie bewaren voor dinsdag..Ik maak altijd veel beslag..want er gaat vrij veel tussendoor al naar binnen
Ja, ik heb een routebeschrijving gekregen van Karin.Heb mini appeltaartjes gemaakt en mini chocolade-amandel taartjes/cakejes. Hoop dat ik het kan vinden vanmiddag
Nou heel veel plezieren het gaat om de variatie en de gezelligheid Kaatje.. Al had je blokjes kaas meegenomen.. das ook lekker toch.
Oh, tip..... Die wou ik meenemen. Nee zonder gekheid.Anya beterschap en ik hoop dat je de volgende x weer van de partij bent.
Ja, echt super bedankt marlies! (ook al lees je dit pas maandag)Vond de haffies ook echt helemaal leuk Ik had zo de hengst gekocht
Nee, samen Wendy Ik vond het ook supergezellig Buik is helemaal rond, maar het zit er allemaal nog in