Hoe zetten jullie neer dat wij bij elkaar willen? Gewoon van ik wil graag in de groep bij onze namen?
Uuhm mag ik ook zo'n formulier?PFf ik weet niet of ik SPicy meeneem.. Want wat ik van de DA hoorde.. vertel wel in anter hk topic
als we nou weer eventjes vragen maken doe ik straks nog mailtje terug- krijg je dan hooi wel?- kan de trailer er blijven staan?- waar moet je, je zadel enzevoort laten?- op wat voor strooizel staan de paarden?
als we nou weer eventjes vragen maken doe ik straks nog mailtje terug- krijg je dan hooi wel?- kan de trailer er blijven staan?- waar moet je, je zadel enzevoort laten?- op wat voor strooizel staan de paarden?- is er weidegang/paddock?
Uuhm bij mededelingen, moet je daar op schrijven bij wie je wil?Ik wil graag bij Carlijn Elshof, Lonneke Hendriksen de andere moet ik er bij zetten
8 jaar waarvan 2 jaar pas echt priveles en sirieus. daarvoor 6 jaar lang op een poedersuiker hobbel manege
ook 8 jaar Maar als die week is rijd ik alweer 9 jaar Maarem Ik doe m morgen op de bus Dus gewoon naar dat bedrijf hé?
Dames, volgens mij hebben jullie een HK-topic voor het gezellige geklets, hier graag ontopic over de meeting Bedankt voor de medewerking!