Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
*Tequila* schreef:MARLIEN!!!!!!!!! DAT KUN JE ME NIET AANDOEN!!!!!!!!![]()
![]()
Ik ben op het moment toch echt haar meest favoriete schoon-kleindochter
(bij gebrek aan meer maar dat vertellen we niet verder
). Het menske is al zo teleurgesteld als we een keer niet op zaterdagavond komen eten bij d'r laat staan als we niet op haar verjaardagsetentje komen. Ik ben er eigenlijk ook wel voor dat het etentje op een andere dag wordt gehouden maar ja, als oma iets wil dan gebeurt het ook
Maar ik wil dus wel een verslag van minuut tot minuut met zo veel mogelijk foto's zodat ik lekker achter de computer kan gaan kwijlen
Pellie schreef:Leon ook er afgekukeld...foto?

heeft niets te maken met hengstenshow!
Weet iemand of r een pauze is? en een makkelijk te vinden ruime plek ?:)
Ik heb weer zoiets opgevangen dat het etentje nu de 12e werd gehouden ipv de 5e maar ik was niet echt aan het opletten toen mijn schoonmoeder het erover had
Die kan zo snel in de stress liggen van simpele dingen (zoals dat het dus nu waarschijnlijk niet de 5e is maar de 12...) dat ik soms niet eens meer echt luister (troost voor mij: Roy is dan net zo oostindisch doof
). Maar er is dus nog hoop voor mijn fans
want ik moet ook in de bak >..... en ik wil dat NIEMAND gaat filmen als wij in de bak zijn want als ik val en om me platte bakes lig dan lachen jullie we uit!!
dan zijn we weer de blits!!

anders schuif je er zo af.
Op dat zadel zat ik toch niet zo lekker (springzadel, heb zelf een dressuur) Maar dat dat zadel begon tye schuiven kwam meer door de singel, die was van leer en Pablo was nogal glad
Het zadel past hem nl wel goed 
Trekt meneer zich niks van aan hoor. (En toen moest ik wel lachen, zit je op een van de beste Tinkerhengsten van NL, ga je een beetje clowntje spelen
)