Hengstenshow Ned. St. v. Tinkers 5 April!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 20:26

MARLIEN!!!!!!!!! DAT KUN JE ME NIET AANDOEN!!!!!!!!
Huilen Huilen Huilen

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 21:20

*Tequila* schreef:
MARLIEN!!!!!!!!! DAT KUN JE ME NIET AANDOEN!!!!!!!!
Huilen Huilen Huilen

Ik weet het lieverd maar ik kan het oma ook niet aan doen Ik ben op het moment toch echt haar meest favoriete schoon-kleindochter Haha! (bij gebrek aan meer maar dat vertellen we niet verder Tong uitsteken). Het menske is al zo teleurgesteld als we een keer niet op zaterdagavond komen eten bij d'r laat staan als we niet op haar verjaardagsetentje komen. Ik ben er eigenlijk ook wel voor dat het etentje op een andere dag wordt gehouden maar ja, als oma iets wil dan gebeurt het ook Haha! Maar ik wil dus wel een verslag van minuut tot minuut met zo veel mogelijk foto's zodat ik lekker achter de computer kan gaan kwijlen Kwijl

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 21:21

Oh dat is best klote zeg. Maar misschien kun je iets regelen met oma dat je een andere dag komt?

Leon ook er afgekukeld... Bloos foto? Haha!

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 21:22

Ok, ok... Ik vergeef het je... Maar alleen omdat het voor Oma is hoor Haha! En ik zal uitgebreid verslag doen, alleen voor beeldmateriaal zal je bij anderen moeten zijn Haha!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 11:57

Marlien... Boos! ZUCHT je stelt me teleur hoor... nu kan je me niet helpen met t grote spandoek omhooghouden.... (ook al zou t dan scheef staan omdat jij klein bent vergeleken met mij Tong uitsteken) Knipoog *sorry ben vandaag n beetje vervelend*

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 11:59

Pellie schreef:
Leon ook er afgekukeld... Bloos foto? Haha!

geen foto tralalalalalalala Lachen

verslag volgt ergens anders nog Lachen heeft niets te maken met hengstenshow!

Maarre we moeten nog wel een tijd en plaats op de hengstenshow afspreken voor de gigaboktmeeting Lachen Weet iemand of r een pauze is? en een makkelijk te vinden ruime plek ?:)

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 14:24

Pauze is er sowieso wel... Lachen Maar ik weet nog totaal niet wanneer ik tijd heb enzo hoor!!! Maar ach, anders bel ik je dan wel Tong uitsteken *Leeeeeon ik sta nu hiiiieeeeehiiiiiieeeeer!!!!!* *LOL*

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 17:42

*Tequila* schreef:
Pauze is er sowieso wel... Lachen Maar ik weet nog totaal niet wanneer ik tijd heb enzo hoor!!! Maar ach, anders bel ik je dan wel Tong uitsteken *Leeeeeon ik sta nu hiiiieeeeehiiiiiieeeeer!!!!!* *LOL*

ja zeg maar jou herken ik wel Lachen uit duizenden!!! Maar de horde andere bokkers doelde ik meer op Lachen

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 18:19

Een makkelijk te vinden ruime plek? Buiten bij het achterterrein heb je twee longeerbakjes, daarvoor is makkelijk plek (mits ze naast het zijterrein niet ook het achterterrein volstampen met trailers).

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 18:22

Zoveel mensen zijn er niet hoor hahahaha, dus de bokkers kan je makkelijk vinden!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 18:23

Mayo schreef:
Een makkelijk te vinden ruime plek? Buiten bij het achterterrein heb je twee longeerbakjes, daarvoor is makkelijk plek (mits ze naast het zijterrein niet ook het achterterrein volstampen met trailers).

dank u dank u dank u Knipoog

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 20:07

Euhm, oke....... misschien kan ik toch wel komen de 5e *LOL* Ik heb weer zoiets opgevangen dat het etentje nu de 12e werd gehouden ipv de 5e maar ik was niet echt aan het opletten toen mijn schoonmoeder het erover had Bloos Knipoog Die kan zo snel in de stress liggen van simpele dingen (zoals dat het dus nu waarschijnlijk niet de 5e is maar de 12...) dat ik soms niet eens meer echt luister (troost voor mij: Roy is dan net zo oostindisch doof Haha!). Maar er is dus nog hoop voor mijn fans Tong uitsteken

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 20:27

nou.... ik help je hopen hoor, marlien Haha!
(leuk trouwens, dat je er zaterdag oook ff was )

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 21:59

jaa marlien, blijf maar volhouden bij je schoonfamilie dat je dacht dat t de 12e was, dan zal t vast wel die dag worden ook Knipoog

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 13:15

Goedzo Marlientje!!!!!!! Je MOET! Knipoog

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-03 09:58

Heeft iedereen er nog zin in???? *LOL* Nog 23 dagen Tong uitsteken

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 14:15

Ik heb er zin in hoor!!!! Haha!

offspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 14:05

wij ook en ik ben zenuwachtig !!! Bloos want ik moet ook in de bak >..... en ik wil dat NIEMAND gaat filmen als wij in de bak zijn want als ik val en om me platte bakes lig dan lachen jullie we uit!! Haha! Haha!
nee hoor grapje mag altijd filmen hoor!!! *LOL*

Ben blij dat het wat later op de dag is kan ik sochtends nog ff wassen en poetsen die 2 rakkers!! Misselijk Misselijk dan zijn we weer de blits!! Cool

met onze 2 Koe Koe

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

offspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 14:07

ps renee is dit je eerste keer dat je de hengsten rijd op een hengstenshow of heb je vorig jaar ook al gereden???

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 17:34

Eerste keer Bloos Enige shows die ik verder heb gereden waren op mijn eigen tinkertje voor school en op Sinada vd Bonte Parels tijdens een showavond op de club...

Maar ik ben niet zenuwachtig hoor.... Helemaaaaal niet.... Schijnheilig

Vorig jaar was het trouwens Kim die reed. En op Glen Suzan Bredero.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 19:52

ik heb het vorig jaar gezien, en om eerlijk te zijn vond ik het een super promotie voor pablo's karakter. Meisje zat helemaal niet stevig het zadel zakte helemaal weg en pablo bleef erg braaf. dus renee dit jaar maar een goed passend zadel op pablo leggen Tong uitsteken anders schuif je er zo af.
en als je eenmaal een keer showgereden hebt wil je niet anders meer. (ik mag in JUNI pas weer Boos!

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 07:40

Haha, ik heb inderdaad al een ander zadel geregeld Knipoog Op dat zadel zat ik toch niet zo lekker (springzadel, heb zelf een dressuur) Maar dat dat zadel begon tye schuiven kwam meer door de singel, die was van leer en Pablo was nogal glad *LOL* Het zadel past hem nl wel goed Verward

Maar Pablootje is gewoon een ontzettend braaf ding! Laatst nog zonder zadel een beetje op hem "geouwehoerd" Alle kanten langs enzo *LOL* Trekt meneer zich niks van aan hoor. (En toen moest ik wel lachen, zit je op een van de beste Tinkerhengsten van NL, ga je een beetje clowntje spelen Clown )

Maar met de show heb ik lekker mijn eigen zadel opliggen, zit ik toch een stuk fijner in Haha!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 11:32

Hoiiiiiiiii, geen flauw idee hoe ik dat lijstje van bokkers die naar de hengstenshow gaan aan kan vullen , maar ik ben ook v/d partij met Chuckie, zie jullie daar.

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 20:58

Vandaag met Pitalootje geoefend, het is zo'n lekker ding Lovers Pablo ook gereden, net zo'n lekker ding Knipoog (alhoewel ik Pitalo toch net heeeel ietsje lekkerder vind *LOL* ) Pitalo rijdt ook zooooo ontzettend lekker Lovers *Zucht, wil jullie helemaal niet jaloers maken hoor Knipoog*

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 23:35

ja hou je nou eens op met dat ge-lekkere ding???? Haha!

Jill, er is 'hoop' op 1 collega waarmee ik eventueel kan ruilen maar ze staat nie te springen