Ik weet ook nog niet of ik meega, overleg tegen die tijd wel keer met m'n ouders of ons pap nog een keer zou willen rijden en met de eigenaren van mijn vzpony's. Heb geen geld momenteel om een pony te huren
De vader van de eigenaresse heeft een ernstig ongeluk gehad op zijn werk... Meer ga ik hier niet openlijk plaatsen, weet niet of dat gewaardeerd wordt.
ik weet het 2 weken vantevoren definitief, dus dat geef ik dan door want weet niet of ik smiddags moet voetballen, maar ik hoef sowieso al niet te werken!
Hey frank jammer joh! ik weet ook nog steeds niet zeker of ik mee kan ik heb al gecolliciteerd ergens dus mischien kan ik wel mee maar omdat ik nu een autotje heb blijft er niet veel geld over om paarden te huren.....
nou zeg.. nog even en niemand kan meer mee ik kan wel mee, misschien ben ik ietsjes later maar dan kom ik jullie wel tegen ergens, of dan bel ik even met diandra waar jullie dan zijn want ik moet smorgens voetballen maar wel uit, dus misschien iets later, maar het is wel zeker dat ik mee kan. we kunnen anders ook de datum verzetten.. misschien een voorstel om op 19 oktober te gaan? want dan hoef ik helemaal niet te voetballen/werken en misshcien dat dat voor meer ook beter uit komt?
als we de 19e gaan heb ik de keus: met m'n harem mee of met de plaatselijke club hier die hun jaarlijkse dd-tocht dan hebben. aan jullie de beslissing......
meiden, ik kan niet mee. kreeg vandaag (laat dus) een uitnodiging voor een gouden bruiloftsfeest van een oom en tante. is op die zondagmiddag.
In dat geval kan ik ook niet, mijn ouders kunnen me wel brengen met paard en trailer, maar die hebben denk ik geen zin om 2-3 uur te wachten tot ik terug ben.