Beschikken we eigenlijk over reflectieschermen?Ik ga morgen nog even brainstormen De rest al ideeën met wat ze willen?En hebben we er een beetje zin in?
Ik heb alleen klein reflectiescherm, maar ar is niet zo erg. We gaan toch geen fulltime body shots doen.Opzet is nu ongeveer als volgt:http://pinterest.com/wendyvonk9/looks-p ... l-22-juli/
Weet iedereen het nu morgen te vinden? Hopelijk wordt het morgen niet al te warm... @Myrthe: Nu Sharon niet meer mee gaat weet ik het niet precies te vinden denk ik. Heb jij voor ons nogmaals het adres?
Joolien schreef:Als ik met de auto ga kan ik je wel oppikken. Maar dat ligt er nog even aan Ooh dat zou super zijn, is dat nog gelukt of ga je met OV? Ik heb helaas geen reflectiescherm mee, die is kapot!
Nou idd. Kon niet meer slapen van de warmte. Ik hoop niet dat het te gek wordt. Maar ik ga daarna lekker naar mn strandhuis
Morning guys!!! Wendy, wij komen via schiphol. We komen daar rond half9 aan als het goed is.Als het meezit met de trein tenminste
Goedemorgen! Ik zal er straks wel goed brak uitzien. Ben braaf optijd naar bed gegaan, maar om half 5 sliep ik nog niet