Ik ga tot uur of 1 a half 2 werken , dat redden we dan toch wel ??
HubbaBubba
Geplaatst: 04-04-10 23:27
Is het misschien een beter idee de wandeling nog even uit te stellen.. Of misschien blijf ik een keertje thuis... Ik word een beetje verdrietig van elke keer dat geruzie e.d. zou graag willen dat alles gewoon gezellig kan zijn...
Sanne je gaat mee hoor, ander rijd ik langs en trek je in de auto, of je nu wel of neit aangekleed bent Huppa ik roetsj voorbij en huppa met dat gatteke van je in mij tuut.
als ik wat kan regelen kom ik na me werk ook gewoon die kant op! Ik moet eerst werken tot 3 uur dus moet even kijken wil graag komen even wat eten en drinken daar lijkt me wel gezellig!
ik ben er ook hoor! En liez ik ben het met je eens! sommige mensen hebben vrij gevraagd en vrij geregeld..erg jammer als iedereen dan ineens afhaakt omdat er een "ruzie" is...zet je eroverheen en praat gewoon niet tegen diegene...erg jammer dit!
ik liet mij idd door 1 persoon niet uit het veld slaan.... maar nu is de situatie veranderd, blijkbaar worden mensen verdrietig van mij, en besluiten dan ineens niet meer te gaan
dus zeg ik bij deze: je moet niet proberen de kwaal te genezen maar de oorzaak van de kwaal te vinden dus bij deze mijn uitleg voor mijn "opstap-actie"
wat ik zeg maakt mensen "verdrietig" maar ik ben niet van plan ,niet mijzelf te zijn en dan maar mijn mond te moeten houden in een situatie waarvan ik vind dat ik m niet hoef te houden blijkbaar wordt oprechtheid dus toch niet gewaardeerd.....en zachte heelmeesters maken stinkende wonden!
overigens ga ik mij niet bedenken, kan niet eens meer want ik heb besloten zaterdag te gaan werken en heb dit al doorgegeven
ik wens jullie heel veel plezier ,met het wandelen, en met jullie topic....
de mensen die mij wel waarderen spreek ik waarschijnlijk nog wel irl!