Maar ik ben blij dat je toch nog gezellig met de auto op en neer komt!
grid
Geplaatst: 17-06-10 23:53
Joyce Thanks en hopelijk kun je volgende keer weer mee
Denise jammer geen vrachtwagentje gedropt
Grit top lijstje dagjesmensen idd eigen keuze degene die met paard zijn idd wel leuk als allemaal meedoen maar zo te zien staan er al meer mensen op lijstje dan paarden
Ellen Gossi heb je ook in Uden doen we regelmatig als afhaal
Haha ik dus laatste stukkie nog niet gereden Maar heb GPS bij
Kwam er vanavond achter dat de cdspeler het van mijn draagbare radio/cdspeler niet meer doet Dus we hebben alleen radio of iemand moet nog hebben en meenemen ?!
Verder heb ik ook kolonisten v Catan bij
Vanavond ook nog ff quality time met john die moet me natuurlijk heel weekend missen
Nee hij wilde niet tussen al die paardenmeiden zitten Tussen het gekakel zei ie letterlijk Hij gaat bij kameraad op visite komt er anders ook nooit van
Voor mij? dat hoeft toch niet of voor grit klapt mee!
Ik ga weer
Laatst bijgewerkt door grid op 17-06-10 23:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Puchje
Geplaatst: 17-06-10 23:57
draaakje
Geplaatst: 17-06-10 23:58
ja ja, ode aan grid, super hoor!
heb er enorm veel zin in en ga nu maar snel naar bed.
tot morgen!
Grit
Geplaatst: 18-06-10 00:02
grid schreef:
Voor mij? dat hoeft toch niet of voor grit klapt mee!
Duhhh, wat denk je zelf!! Jij hebt er toch echt veel werk aan gehad, dus ook van mij applaus!
ah kijk genoeg camera's. dan laat ik die van mij thuis, heb mn handen vol aan mezelf heel laten op odinn (blijven ademen, blijven zitten ) als ik dan ook nog op een camera moet letten gaat het fout
ook ik heb veeeel spullen bij. 1 rugzak voor mezelf en een slaapzak. 1 grote boodschappentas met spullen voor odinn(en laarzen + cap) een volle poetskist mijn zadel een grote speciekuip, een emmer en prikpalen en draad