Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polly schreef:edit: wilde de filmpjes nog even bekijken maar het 2e en 3e filmpje werkt niet.
Kan zijn dat ik dat gemist had in het topic.
CocoChanel schreef:Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat jullie dit aan konden zien. Ook de mensen die het op filmpje gaan bekijken.
_rosita_ schreef:CocoChanel schreef:Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat jullie dit aan konden zien. Ook de mensen die het op filmpje gaan bekijken.
dat kan en mag, maar voegt nou niet bepaald iets toe aan dit topic. je bent het gelukkig niet verplicht te kijken. vindt je het niets... prima, geen probleem.
CocoChanel schreef:Ik vroeg me wel af....hoe lang doen ze er nu ongeveer over per paard? Hoe vaak of hoeveel paarden per/? komen er daar die geslacht worden?
maatje31 schreef:ik wil toch evenz eggen dat het slachten van dit paard op de video een moment opname is! wordt het hok als jullie weg zijn strax weer zo schoongemaakt voor de volgende? wordt het volgende paardje weer zo gerust gesteld......als ie het bloed van zijn voorganger ruikt? denk het niet....
nee ben van mening dat een paard het recht heeft om te sterven in zijn eigen overtrouwde omgeving, met zijn eigen vertrouwde mensen. maar gelukkig mag iedereen zijn eigen keuzes maken;-)
maatje31 schreef:ik wil toch evenz eggen dat het slachten van dit paard op de video een moment opname is! wordt het hok als jullie weg zijn strax weer zo schoongemaakt voor de volgende? wordt het volgende paardje weer zo gerust gesteld......als ie het bloed van zijn voorganger ruikt? denk het niet....
nee ben van mening dat een paard het recht heeft om te sterven in zijn eigen overtrouwde omgeving, met zijn eigen vertrouwde mensen. maar gelukkig mag iedereen zijn eigen keuzes maken;-)
Germatje schreef:Zo zeg, ik vond het heel intressant om te zien hoe dat met die pin in z'n werk ging, dat gaat gewoon super snel! Dat lijkt me juist een reden om je paard naar de slacht te brengen, als dat nog mogelijk mocht zijn.
Wat is voor de mensen de exacte reden om je paard níet naar de slacht te brengen?
Is het omdat het paard daarna zo gevilt wordt? Ik heb het idee dat als je paard wordt ingeslapen het daarna veel leguberder is omdat ze dan door een destructie wagen worden opgehaald en vermaalt tot weet ik veel wat.
Mummie schreef:79 pagina's vol met redenen en discussies om niet te slachten