Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lipydo schreef:Negen uur is prima inderdaad! Ik hoop ook niet dat het te warm is voor de reptielen?
Gaan de modellen nu bepalen welke look ze krijgen? Hoe zit het verder met de styling? Is het een idee dat we ietsje specifieker elk model een look geven (dus een daadwerkelijk voorbeeld uitkiezen voor elk model)?
Bagheera_206 schreef:Bedankt voor de foto's. Vooral veel zwarte/rode/bruine/gele kleuren dus.Welke kleur is de gekko?
@Myrthe: Is dat handig? Beetje fatsoenlijke omgeving daar rondom de keet? Misschien wat in de schaduw?Damn dan moet mijn losse opzetflitser ook met alle zooi mee...
![]()
@fotografen: Nemen jullie ook dan allemaal jullie losse opzetflitsers en parapluutjes mee voor als we wel naar buiten mochten gaan?
WildWings schreef:Helaas geen tijd gehad voor een moodboard
Ik zal wel twee uitklapbare achtergronden meenemen voor de zekerheidEn kijken wat ik verder nog aan materiaal heb waar we misschien wat mee kunnen.
Is er iemand die met de auto over Hilversum komt toevallig?Denk dat het een tripje OV wordt haha, en het klinkt ook makkelijk bereikbaar gelukkig
hazira schreef:Haha Fluff is heel lief hoor
Dus vanaf Schiphol is t maar 10min? Dan vertrekken wij 8 uur 's ochtends met de trein vanuit Den Haag.
edit; misschien toch maar wat eerder. zie net dat bus 199 om het halfuur rijd. Als we hem missen dan komen we te laat.