Studiofotomeeting | Mensenmodellen | Aalsmeer | 22 Juli

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 18:58

Myrthee_

Re: Studiofotomeeting | Mensenmodellen | Aalsmeer | 22 Juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 19:01

Dat vind ik echt eng :=

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 19:06

Ik deel de mening van Esme :j gaaf maar ook creepy

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 19:27

Myrthee_ schreef:
Dat vind ik echt eng :=

Haha precies. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden..
Lijkt me wel cool, maar ook nep, alsof je wel heel erg gephotoshopt hebt :')

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 10:22

Ik zal even een feestboekgesprek openen met de visagiste en de drie modellen. Zij wil nu echt graag weten waar zij aan toe is, want zij weet nu niet precies wat jullie van haar verwachten qua visagie met de moodboards.

Zij wil wel weer rond etenstijd terug zijn dus laten dan zo afspreken dat alledrie de modellen in ieder geval met reptielen eerst op de foto gaan en we daarna kijken hoeveel tijd/ruimte er is voor aanpassingen voor nog foto's zonder reptielen? Op die manier is het 's morgens nog heerlijk koel en kunnen we zelf kijken hoe laat we het precies maken.

We houden begintijd dan gewoon op 09.00u. OK? Dan is Laura dus later, omdat zij pas om 09.00u kan vertrekken uit Oss.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 10:59

Ik zit net met Richard te babbelen, het wordt maandag bloedheet, is de ruimte goed koel? Ivm met dat t wel enigszins te doen moet zijn maar ook dat de apparatuur moet kunnen koelen.

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 11:19

Ik zal maandag om 10.30 op Schiphol zijn (ik moest toch daarheen? :') ) ik weet niet of het handig os als iemand mij (uiteraard tegen vergoeding) even op pikt, of dat ik met ee bus zal gaan en er een nog onbekende hoeveelheid langer over doe. Hebben de fotografen nog ideeën voor andere foto's? Dan kan ik daar rekening mee houden met kleding. En willen de modellen van mij een korset lenen? Dat ze makkelijk blote schouders hebben.

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-13 11:31

Negen uur is prima inderdaad! Ik hoop ook niet dat het te warm is voor de reptielen?

Gaan de modellen nu bepalen welke look ze krijgen? Hoe zit het verder met de styling? Is het een idee dat we ietsje specifieker elk model een look geven (dus een daadwerkelijk voorbeeld uitkiezen voor elk model)?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 12:11

@Esme: Kun jij wat foto's van de reptielen/spinnen plaatsen zodat we ongeveer weten wat het formaat is en de kleuren zijn?

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 13:34

Bagheera_206 schreef:
@Esme: Kun jij wat foto's van de reptielen/spinnen plaatsen zodat we ongeveer weten wat het formaat is en de kleuren zijn?

Dit is Fluffy, Chileense vogelspin. Ze is niet heel groot
Afbeelding
Afbeelding

Dit zijn de rattenslangen, ook niet heel groot ;)

Afbeelding

Afbeelding

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-13 13:38

Gaafgaaf! Mooi kleur spin ook :j En Fluffy :') geniale naam.

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 13:43

Lipydo schreef:
Negen uur is prima inderdaad! Ik hoop ook niet dat het te warm is voor de reptielen?

Gaan de modellen nu bepalen welke look ze krijgen? Hoe zit het verder met de styling? Is het een idee dat we ietsje specifieker elk model een look geven (dus een daadwerkelijk voorbeeld uitkiezen voor elk model)?

Nee dat zal wel meevallen denk ik. Misschien kunnen we zelfs naar buiten met ze. Ze houden van warmte he :)

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-13 13:45

Ja dat is ook zo! :D

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 13:47

Bedankt voor de foto's. Vooral veel zwarte/rode/bruine/gele kleuren dus. :) Welke kleur is de gekko? :=

@Myrthe: Is dat handig? Beetje fatsoenlijke omgeving daar rondom de keet? Misschien wat in de schaduw? := Damn dan moet mijn losse opzetflitser ook met alle zooi mee... :=

@fotografen: Nemen jullie ook dan allemaal jullie losse opzetflitsers en parapluutjes mee voor als we wel naar buiten mochten gaan? :=

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 13:53

Bagheera_206 schreef:
Bedankt voor de foto's. Vooral veel zwarte/rode/bruine/gele kleuren dus. :) Welke kleur is de gekko? :=

@Myrthe: Is dat handig? Beetje fatsoenlijke omgeving daar rondom de keet? Misschien wat in de schaduw? := Damn dan moet mijn losse opzetflitser ook met alle zooi mee... :=

@fotografen: Nemen jullie ook dan allemaal jullie losse opzetflitsers en parapluutjes mee voor als we wel naar buiten mochten gaan? :=

De gekko, tsjaa... eeh, luipaardkleur :+ Ook gelig met een beetje bruin.

Ik heb helaas niks van opzetflitsers parapluutjes etc. Ben nog maar een beginnertje in deze wereld -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 14:30

Die spin weetik nog niet zo :')

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 14:35

Laura, met de bus is het 10 minuten naar bushalte bij de keet. Dus dat is prima te doen.

eh, bij de keet hebben we: wei, kassen, schuur. En je hebt altijd wel schaduw buiten. Met dit weer is het binnen redelijk te doen. Deur gewoon open laten zodat het wat door kan luchten. Zal voor de zekerheid kijken of ik een ventilator kan lenen.

We beginnen dus 09:00? Dan ben ik daar om 08:00 om te zorgen dat het wat opgeruimt is. Ze geven zondag een feest -O- Dus ik kan dan lekker gaan dweilen, etc. Komt goed!

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 14:36

en Fluffy... nu vind ik haar al minder eng, gewoon door de naam xD.
Die slangen zijn trouwens echt super gaaf!

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 15:38

Haha Fluff is heel lief hoor :)

Dus vanaf Schiphol is t maar 10min? Dan vertrekken wij 8 uur 's ochtends met de trein vanuit Den Haag.

edit; misschien toch maar wat eerder. zie net dat bus 199 om het halfuur rijd. Als we hem missen dan komen we te laat.

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 16:14

Ja en dan nog eventjes lopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 21:47

Helaas geen tijd gehad voor een moodboard :\
Ik zal wel twee uitklapbare achtergronden meenemen voor de zekerheid :) En kijken wat ik verder nog aan materiaal heb waar we misschien wat mee kunnen.

Is er iemand die met de auto over Hilversum komt toevallig? :P Denk dat het een tripje OV wordt haha, en het klinkt ook makkelijk bereikbaar gelukkig :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:08

WildWings schreef:
Helaas geen tijd gehad voor een moodboard :\
Ik zal wel twee uitklapbare achtergronden meenemen voor de zekerheid :) En kijken wat ik verder nog aan materiaal heb waar we misschien wat mee kunnen.

Is er iemand die met de auto over Hilversum komt toevallig? :P Denk dat het een tripje OV wordt haha, en het klinkt ook makkelijk bereikbaar gelukkig :)

Als ik met de auto ga kan ik je wel oppikken. Maar dat ligt er nog even aan :)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 23:59

hazira schreef:
Haha Fluff is heel lief hoor :)

Dus vanaf Schiphol is t maar 10min? Dan vertrekken wij 8 uur 's ochtends met de trein vanuit Den Haag.

edit; misschien toch maar wat eerder. zie net dat bus 199 om het halfuur rijd. Als we hem missen dan komen we te laat.

Als je door OV iets later bent is dat geen probleem denk ik. Het duurt toch nog even voordat de studio is opgezet en de visagiste het eerste model klaar heeft.

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 09:34

Esme, hoe heet d slangenman? Dan weet ik dat al en hoef ik er maandag niet like 10 keer om te vragen :')

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 10:59

solarpleure schreef:
Esme, hoe heet d slangenman? Dan weet ik dat al en hoef ik er maandag niet like 10 keer om te vragen :')

Haha hij heet Danny :)