Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
X_Michelle_X schreef:Meedoen zit er niet in voor mij, nooit meer met Stjar.
Maar kijken lijkt mij erg leuk. Leer ik ook wat van....
Stjarna heeft een soort tunnelsyndroom in de achterbenen, hieraan gaat ze geopereerd worden. Daarnaast heeft ze in beide achterbenen (ik denk door het tunnelsyndroom) verkalking van de pezen, waardoor deze minder elastisch zijn. Recreatief en pijnvrij is nu het doel en dat is haalbaar maar sport wil en kan niet meer.
Mijn instructrice gaat voor 6 weken naar t buitenland en ik mag dan haar 3 jarige doen, heel lief natuurlijk maar wel emotioneel gezien een grote stap voor mij. Gister gereden, onwijs braaf dier.
Tezzy schreef:*valt binnen* (een van de twee fotografen van de vorige keer)
Stiekem lees ik hier af en toe nog mee.
Mochten jullie tevreden zijn over mijn werk de vorige keer, lijkt het me leuk om nog eens mee te gaan. Uiteraard respecteer ik jullie keuze om vanwege stijl/kwaliteit iemand anders te kiezen!
horseyfries schreef:X_Michelle_X schreef:Meedoen zit er niet in voor mij, nooit meer met Stjar.
Maar kijken lijkt mij erg leuk. Leer ik ook wat van....
Stjarna heeft een soort tunnelsyndroom in de achterbenen, hieraan gaat ze geopereerd worden. Daarnaast heeft ze in beide achterbenen (ik denk door het tunnelsyndroom) verkalking van de pezen, waardoor deze minder elastisch zijn. Recreatief en pijnvrij is nu het doel en dat is haalbaar maar sport wil en kan niet meer.
Mijn instructrice gaat voor 6 weken naar t buitenland en ik mag dan haar 3 jarige doen, heel lief natuurlijk maar wel emotioneel gezien een grote stap voor mij. Gister gereden, onwijs braaf dier.
Jeetje wat erg dat je sportcarriëre met Stjarna zo abrupt beëindigd wordt! Gelukkig is ze er nog, hopelijk kan ze nog lang van een leven als recreatiepaard genieten.
roosje78 schreef:Tezzy schreef:*valt binnen* (een van de twee fotografen van de vorige keer)
Stiekem lees ik hier af en toe nog mee.
Mochten jullie tevreden zijn over mijn werk de vorige keer, lijkt het me leuk om nog eens mee te gaan. Uiteraard respecteer ik jullie keuze om vanwege stijl/kwaliteit iemand anders te kiezen!
Zou je dat echt weer willen doen? Vond het super gedaan de vorige keer!
Tezzy schreef:Foto's zijn ook gewoon een kwestie van smaak![]()
De vorige keer heb ik alle foto's per combinatie op een aparte link gezet, daarvan kon iedereen zelf 15 foto's uitkiezen die gratis op webformaat+logo geleverd werden. Daarnaast konden ook nog foto's nabesteld worden![]()
Hoe de andere fotograaf het toen heeft gedaan weet ik niet meer
roosje78 schreef:Deelnemers:
Lien - Lienbono
Lizette - Roos
Nathalie - Webster543
Saskia
Jenny - Horseyfries
Amber - Ambre
Daisy - DaisyB94
Sandra - Udo2001
Reservelijst:
Maaike -
xBikkeltje
Jonne - BETUWE
Hartje
Fotograaf:
Tezzy
Eh, om elke keer verwarring met onze namen te voorkomen heb ik de boktnamen en de echte namen erbij gezet. Maar van sommige (bloos, bloos) weet ik het niet meer. Zouden jullie die willen aanvullen?