Poes is nog niet terecht..... Moet steeds aan haar denken. Gisteren weg bij haar vaste plekje en nu loopt ze ergens over straat, doodsbang waarschijnlijk. Zo sneu...
Nee volgens mij niet. Kunnen ook zo weinig gegevens geven en het is ook geen opvallende poes.
marjan1986
Geplaatst: 08-07-12 00:17
Wat een schattige foto's Sandra! echt heel lief hoe ze zo bij elkaar staan! die van mij vreten elkaar liever op... al vond ik ze van de week kroelend in de wei met zijn 2en, maar toen ik erbij was, ging dat lieve over in halsters bijten en dreigen na elkaar. Stel draken! Lianne, Das wel weer een fijn gevoel dat Sjel wou rollen denk! En Sandra je kan op Amivedi.nl kijken! maybe dat ze gevonden is door iemand, of je zet die foto die je gemaakt hebt bij vermist! Mischien heb je er wat aan. Dit is niet leuk voor je oma. Ik had gister trouwens weer een winstpunt met archy! 183! Was helemaal happy! hoef er nog maar 1 dan mag ik L2, maar dat doen we nog niet. hihi. met Cammy was ik wat schouder binnenwaarts mee aan het oefenen vandaag (kan ie helemaal niet en ikke ook niet) maar afijn, vertel ik dit aan een vriendin van mij vanaaf, waar ik vanochtend samen mee reed, zegt ze ineens, ik dacht dat je een volte ging maken met cammy dus ging maar aan de kant, maar je ging schouder binnenwaarts.... als ze dat nou ffies gelijk gemeld had toen ik erop zat, dan had ik Cameron ter plekke vanochtend kapot geknuffeld! haha. Pfffh, hebben jullie buienradar al gezien? en dan 24 uur vooruit? er komt me toch een rot weer aan morgen middag! Zit een hele rare vlek in rond 14.00, en over wie komt dat precies heen... Ben nu al bang voor wat eruit komt. Cameron heeft afgelopen donderdag zijn zwemdiploma A/B/C gehaald...
Silence
Als ik buienradar zo zie, dan begint de rare bui ergens midden nederland en word steeds heftiger naarmate hij naar het noorden gaat, waar ik dus woon.. grr. Oe jakkie, das wel minder dat er een snelweg tussen zit! Hoop echt dat ze snel terecht is!
Silence
Ja hier nu ook! Krijg zo te zien echt 't uiterste rode puntje hier erover. Roze gaat over ijsselmeer enzo. Hoop zo dat 't hier mee gaat vallen. Cameron stond gewoon te pootje donderdag in zijn stal. De jack russels kwamen amper boven 't water uit!
Silence
Hier was het vannacht helemaal droog xD Ben rond half 4 nog naar huis gefietst xD Maar wat er aan komt ziet er niet lekker uit inderdaad, maar vragen of ik mn moeder haar auto mee mag vandaag dan..
aalstreep
Geplaatst: 08-07-12 12:20
Lianne dat filmpje heel mooi gedaan zo, ik kreeg echt een brok in mn keel ervan met het verhaal in mn hoofd.
Dott
Geplaatst: 08-07-12 12:26
Dank je heb zelf ook wel wat traantjes gelaten bij het maken..
aalstreep
Geplaatst: 08-07-12 12:29
het regent hier ook, maar het is nog geen zwembad gelukkig.