Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

die van mij vreten elkaar liever op...
al vond ik ze van de week kroelend in de wei met zijn 2en, maar toen ik erbij was, ging dat lieve over in halsters bijten en dreigen na elkaar. Stel draken!
Lianne, Das wel weer een fijn gevoel dat Sjel wou rollen denk! En Sandra je kan op Amivedi.nl kijken! maybe dat ze gevonden is door iemand, of je zet die foto die je gemaakt hebt bij vermist! Mischien heb je er wat aan. Dit is niet leuk voor je oma. Ik had gister trouwens weer een winstpunt met archy! 183! Was helemaal happy! hoef er nog maar 1 dan mag ik L2, maar dat doen we nog niet. hihi.
met Cammy was ik wat schouder binnenwaarts mee aan het oefenen vandaag (kan ie helemaal niet en ikke ook niet) maar afijn, vertel ik dit aan een vriendin van mij vanaaf, waar ik vanochtend samen mee reed, zegt ze ineens, ik dacht dat je een volte ging maken met cammy dus ging maar aan de kant, maar je ging schouder binnenwaarts....
als ze dat nou ffies gelijk gemeld had toen ik erop zat, dan had ik Cameron ter plekke vanochtend kapot geknuffeld! haha. Pfffh, hebben jullie buienradar al gezien? en dan 24 uur vooruit? er komt me toch een rot weer aan morgen middag! Zit een hele rare vlek in rond 14.00, en over wie komt dat precies heen...
Ben nu al bang voor wat eruit komt. Cameron heeft afgelopen donderdag zijn zwemdiploma A/B/C gehaald...